Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5428
Title: Розвиток інструментарію забезпечення стратегічної стійкості та корпоративної безпеки підприємства в умовах глобальної конкуренції
Other Titles: The toolkit's development for joint company strategic sustainability providing and corporate security under global competition
Authors: Богуславський, Віктор Володимирович
Bohuslavskyi, Viktor
Заборовець, Костянтин Георгійович
Zaborovets, Kostiantyn
Набока, Юлія Василівна
Naboka, Yuliia
Keywords: стратегічна стійкість
модельний базис
потенціал розвитку
адаптивність
підприємство
силові карти (карти Уордли)
корпоративна безпека
strategic sustainability
model basis
development potential
power maps (Wardley maps)
adaptability
enterprise
corporate security
Issue Date: Nov-2019
Citation: Богуславський В. В. Розвиток інструментарію забезпечення стратегічної стійкості та корпоративної безпеки підприємства в умовах глобальної конкуренції / В. В. Богуславський, К. Г. Заборовець, Ю. В. Набока // Економічний простір. – 2019. – № 151. – С. 113-122.
Abstract: EN: Статтю присвячено висвітленню особливостей підтримки стратегічної стійкості та корпоративної безпеки підприємства в умовах глобальної конкуренції. Гіпотезу дослідження зведено до обов’язковості розгляду стратегічної стійкості та корпоративної безпеки підприємства у взаємозв’язку з параметрами життєвого циклу та створюваної ним споживчої цінності. Життєвий цикл при цьому визначаються в контексті параметрів конкурентного позиціонування підприємства та його взаємозв’язків зі стейкхолдерами. Розгляд життєвого циклу через сукупність виконуваних на кожній його стадій видів діяльності, дозволив сформування модельний базис механізму управління стратегічною стійкістю та корпоративною безпекою підприємства. Особливість запропонованого модельного базису полягає у розташуванні його елементів на стратегічному ландшафті позиціонування підприємства. Для цього використано концепції карт Уордлі (концепцію Wardley maps). Використання розробленого модельного базису орієнтовано на розгляд стратегічної стійкості через здатність безперервного задоволення поточних та перспективних потреб стейкхолдерів підприємства. Усвідомлення характеристик бізнес-ландшафту дозволяє при виробленні заходів з адаптації змінити вектор розвитку підприємства. Водночас стан «ситуаційної обізнаності» корелює з наданням можливості формування бажаної для підприємства поведінки споживача та конкурентів засобами рефлексивного менеджменту. Оскільки наявність такої можливості лише задекларована у статті, то й перспективи подальших досліджень автора становитимуть процеси рефлексивного управління стратегічною стійкістю та формування належного інструментарію розробки й реалізації рефлексивних впливів на стейкхолдерів підприємства. Розгляд життєвого циклу через сукупність виконуваних на кожній його стадій видів діяльності, дозволив визначити підхід до формування модельного базис механізму управління стратегічною стійкістю та корпоративною безпекою підприємства.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5428
Other Identifiers: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/412
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/151-10
JEL:L00, M14
Appears in Collections:№ 151

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bohoslavsʹkyy.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.