Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвірко, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorSvirko, Svitlana-
dc.contributor.authorТростенюк, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorTrosteniuk, Tetiana-
dc.contributor.authorЯремчук, І. М.-
dc.contributor.authorYaremchuk, І.-
dc.date.accessioned2021-02-19T08:55:42Z-
dc.date.available2021-02-19T08:55:42Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/420-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/151-18-
dc.identifierJEL:I23, I28-
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5501-
dc.description.abstractUK: В статті розглянуті питання результативних показників бюджетних цільових програм як об’єкту контрольно-аналітичного дослідження діяльності державних закладів вищої освіти. На підставі опрацювання нормативних документів сформовано їх загальну змістовну модель, яка включає принципи побудови результативних показників цільових бюджетних програм, критерії результативних показників цільових бюджетних програм та власне характеристику результативних показників. В процесі опрацювання положень Типового переліку бюджетних програм та результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі “Освіта” щодо результативних показників за бюджетною програмою «Підготовка кадрів вищими навчальними закладами III - IV рівнів акредитації (університетами, академіями, інститутами)» визначено їх проблемні позиції. В процесі дослідження було встановлено що представлена сукупність результатних показників має досить загальний вигляд, через досить усереднені макроекономічні показники, що не набувають необхідної деталізації на мікро-рівні – рівні конкретного державного закладу вищої освіти, а також не повну кореляцію з закріпленою моделлю результативних показників. Дослідження існуючих в світі підходів до формування їх сукупності дозволило запропонувати систему результативних показників, що включає: показники продукту, показники витрат, показники ефективності, показники якості (традиційні набули подальшого розвитку), показники економічності, показники стійкості (розбудовані авторами), де: показники економічності характеризують дотримання суворого режиму економії у використання коштів загального та спеціального фондів; показники стійкості характеризують фінансову стійкість державних закладів вищої освіти. Встановлено, що комплексна розбудова зазначених підскладових управлінського обліку Державних закладів вищої освіти надасть стійкості і дієвості останньої, що, в свою, чергу сприятиме підвищенню ефективності діяльності державних закладів вищої освіти, а отже кінцево сприятиме оздоровленню системи державних фінансів України.en_US
dc.description.abstractEN: The performance of budget target programs as an object of a control and analytical study of the activities of public higher education institutions has been considered. Based on the elaboration of the normative documents, their general content model was formed, which includes the principles of constructing the performance indicators of the targeted budget programs, the criteria of the effective indicators of the targeted budget programs and the proper characterization of the performance indicators. In the process of working out the provisions of the Model list of budget programs and performance indicators for local budgets in the field of Education regarding the performance indicators under the budget program "Training of Higher Education Institutions of III - IV Accreditation Levels (Universities, Academies, Institutes)". In the course of the research it was found that the presented set of performance indicators has a rather general appearance, due to rather averaged macroeconomic indicators that do not acquire the necessary detail at the micro-level - the levels of a specific state higher education institution, as well as not full correlation with the fixed model of performance indicators. The study of existing approaches to the formation of their totality in the world has allowed to offer a system of productive indicators, including: product indicators, cost indicators, performance indicators, quality indicators (traditional acquired further development), profitability indicators, sustainability indicators (developed by the authors), where: economic indicators characterize the observance of austerity in the use of general and special funds; sustainability indicators characterize the financial sustainability of public higher education institutions. It is established that the complex development of these sub-components of the management accounting of the State Higher Education Institutions will provide stability and effectiveness of the latter, which, in turn, will contribute to improving the efficiency of the state higher education institutions, and thus ultimately contribute to the improvement of the public finance system of Ukraine.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherСвірко С. В. Результативні показники виконання бюджетних програм як контрольно-аналітичний об’єкт ДЗВО / С. В. Свірко, Т. М. Тростенюк, І. М. Яремчук // Економічний простір. – 2019. – № 151. – С. 212-223.en_US
dc.subjectдержавні заклади вищої освітиen_US
dc.subjectконтрольний кластерen_US
dc.subjectуправлінський облікen_US
dc.subjectрезультативні показники бюджетних цільових програмen_US
dc.subjectаналітичний кластерen_US
dc.subjectperformance indicators of budget targeted programsen_US
dc.subjectmanagement accountingen_US
dc.subjectanalytical clusteren_US
dc.subjectstate institutions of higher educationen_US
dc.subjectcontrol clusteren_US
dc.titleРезультативні показники виконання бюджетних програм як контрольно-аналітичний об’єкт ДЗВОen_US
dc.title.alternativeResults of performance of budgetary programs as a control-analytic objective of state institution of higher educationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 151

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svirko.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.