Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев'янко, Олена Георгіївна-
dc.contributor.authorDerevianko, Olena-
dc.date.accessioned2021-02-22T11:29:49Z-
dc.date.available2021-02-22T11:29:49Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/434-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/152-12-
dc.identifierJEL:L20, L66-
dc.identifier.citationДерев'янко О. Г. Репутація виробників харчових продуктів як спосіб забезпечення продовольчої безпеки / О. Г. Дерев'янко // Економічний простір. – 2019. – № 152. – С. 142-150.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5537-
dc.description.abstractUK: У сучасному світовому просторі забезпечення продовольчої безпеки, як однієї з глобальних проблем людства, відводиться ключове значення. Вітчизняна практика поведінки виробників харчових продуктів відрізняється від світових, оскільки спирається на пріоритети забезпечення швидких фінансових вигід у короткостроковій перспективі (у межах політичного циклу), ніж на сучасну теоретико-методичну базу продовольчого менеджменту як науки. Якщо розглядати питання продовольчої безпеки в аспекті вирішення проблеми забезпечення конкурентоспроможності країни, то варто говорити не стільки про достатність та фізичну доступність продовольства для населення, скільки про економічну доступність до якісних продуктів харчування, що забезпечується як платоспроможним попитом, так і можливостями пропонування відповідної продукції. Метою даної статті є наведення наукової аргументації щодо взаємозв’язку продовольчої безпеки та репутації виробників харчових продуктів. У ході роботи над статтею було використано загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання, а саме: бібліографічного та термінологічного аналізу – для визначення терміну «репутація компанії»; наукового узагальнення – при систематизації основних очікувань споживачів, невідповідність яким створює передумови для реалізації репутаційних ризиків виробників харчових продуктів. У статті представлено результати досліджень репутації виробників харчових продуктів в аспекті забезпечення економічної доступності до продуктів харчування, як однієї з базових характеристик продовольчої безпеки. Новизна дослідження полягає у тому, що фокусуючись на репутаційних аспектах продуктового бізнесу відбувається забезпечення зростання якісного рівня як попиту на харчові продукти, та і вимог до відповідних виробників, що позитивно впливає на загальний рівень продовольчої безпеки та конкурентоспроможності країни. Перспективним напрямком подальших досліджень автора у даному тематичному просторі є вивчення проблематики трансформації бізнес-моделей продуктових компаній з урахуванням глобальних трендів та викликів, що безпосередньо впливають на продовольчу безпеку.en_US
dc.description.abstractEN: In the modern world food security as one of the global problems of mankind, has a key importance. Domestic practice of behavior food producers is different from the world because it is based on priorities provide quick financial benefits in the short term (within policy cycle) than in the modern theoretical and methodological base of the food management as a science. If we consider the issue of food security in the aspect of solving problems of ensuring the country's competitiveness, it is necessary to speak not so much about the adequacy and accessibility of food for the population, but about economic access to quality food that is provided as to effective demand, and opportunities to offer appropriate products. The purpose of this article is to bring the scientific argument regarding the relationship between food security and the reputation of food manufacturers. In the course of writing the article General scientific and special methods of scientific knowledge were used, namely: a bibliographical and terminological analysis – for definition of the term "reputation"; scientific generalization – in the systematization of the main expectations of consumers, a discrepancy which creates preconditions for the implementation of reputational risk food producers. The results of research to the reputation of food producers in the aspect of ensuring economic access to food as one of the basic characteristics of food security have been presented in the article. The results show that there is a need to promote standards in the world of open reporting by food producers, corporate social responsibility, voluntary certification, the development of various types of mobile software applications in order to keep in touch with consumers and partners in the food sector.The novelty of the research is that focusing on the reputational aspects of the grocery business is growth in the quality of food demand, and requirements to relevant manufacturers, which has a positive impact on the overall level of food security and competitiveness of the country. A promising direction for further research in this thematic space is the study of the problem of transformation of business models, product companies, taking into account global trends and challenges that directly affect food security.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпродовольча безпекаen_US
dc.subjectочікування споживачів харчових продуктівen_US
dc.subjectвиробники харчових продуктівen_US
dc.subjectрепутаційні ризикиen_US
dc.subjectрепутаціяen_US
dc.subjectreputation risksen_US
dc.subjectreputationen_US
dc.subjectfood manufacturersen_US
dc.subjectfood safetyen_US
dc.titleРепутація виробників харчових продуктів як спосіб забезпечення продовольчої безпекиen_US
dc.title.alternativeReputation of food producers as a method of providing food safetyen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 152

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Derevyanko.pdf894,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.