Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5541
Title: Напрями розвитку комунікаційної стратегії авіабудівного підприємства в умовах нестабільного середовища
Other Titles: Communication strategy development directions of aviation building enterprise amid unstable environment
Authors: Прушківська, Емілія Василівна
Prushkivska, Emiliia
Демченко, В. С.
Demchenko, V.
Keywords: нестабільне середовище
комунікаційна стратегія
міжнародне співробітництво
багатосторонній діалог підприємства з державними органами влади
авіабудування
стейкхолдери
unstable environment
communication strategy
international cooperation
multilateral enterprise dialogue with state authorities
stakeholders
aviation building
Issue Date: Dec-2019
Citation: Прушківська Е. В. Напрями розвитку комунікаційної стратегії авіабудівного підприємства в умовах нестабільного середовища / Е. В. Прушківська, В. С. Демченко // Економічний простір. – 2019. – № 152. – С. 164-175.
Abstract: UK: У статті проаналізовано комунікаційну стратегію авіабудівного підприємства та розроблено науково-практичні рекомендацій щодо її розвитку з урахуванням впливу умов нестабільного середовища. Авторами розглянуто погляди науковців щодо сутності маркетингових комунікаційних стратегій, запропоновано авторське трактування комунікаційної стратегії. Комунікаційна стратегія підприємства розглядається як процес інтегрованої комунікації підприємства з цільовими аудиторіями (споживачами, партнерами, інвесторами, державними органами влади, професійними асоціаціями та спілками), який сприяє досягненню місії компанії, відповідає її діловим та функціональним стратегіям, максимальній ефективності розвитку в умовах мінливого зовнішнього середовища. Здійснено аналіз нестабільного середовища функціонування авіабудівного підприємства, яке стало підґрунтям для появи нових серйозних негативних чинників. Аналіз наявних проблем авіабудівної галузі в розрізі різних аспектів дав можливість навести класифікацію проблем, з якими вона стикається, зокрема: виробничі, фінансові, інвестиційні, маркетингові-збутові, науково-технологічні, інституційні. Охарактеризовано комунікаційну стратегію АТ «Мотор Січ» у розрізі внутрішніх та зовнішніх комунікацій. Виявлено проблемні аспекти комунікаційної стратегії АТ «Мотор Січ». Акцентовано на посиленні системи комунікацій підприємства з представниками авіабудівної галузі, науково-дослідних інституцій та органів державної влади з метою підвищення конкурентоспроможності української продукції авіабудівництва на міжнародних ринках. Розроблено напрями та дії з реалізації комунікаційної політики підприємства з урахуванням впливу нестабільного зовнішнього середовища, а саме: забезпечення більш ефективної комунікації з органами державної влади; налагодження ефективної комунікації з представниками авіабудівної галузі та науково-дослідними інститутами щодо обговорення, прийняття та втілення ефективних управлінських рішень; підвищення рівня довіри до АТ «Мотор Січ» серед партнерів, груп впливу та громадськості; популяризація мети підприємства серед всіх стейкхолдерів.
EN: The communication strategy of the aviation construction enterprise is analyzed and the scientific and practical recommendations for its development taking into account the influence of conditions of unstable environment are developed. The authors considered the views of scientists on the essence of marketing communication strategies, proposed the author's interpretation of the communication strategy. The enterprise communication strategy is considered as the process of integrated communication of the enterprise with the target audiences (consumers, partners, investors, state authorities, professional associations and unions), which contributes to the achievement of the mission of the company, corresponds to its business and functional strategies, maximally efficient environment. An analysis of the unstable environment of functioning of the aviation construction enterprise was carried out, which became the basis for the emergence of new serious negative factors. Analysis of the existing problems of the aviation industry in the context of various aspects made it possible to give a classification of problems that it faces, in particular: production, financial, investment, marketing, scientific and technological, institutional. The communication strategy of Motor Sich JSC in terms of internal and external communications is characterized. Problem aspects of the communication strategy of Motor Sich JSC were identified. Emphasis is placed on strengthening the communication system of the enterprise with representatives of the aviation industry, research institutions and public authorities in order to increase the competitiveness of Ukrainian aviation industry products in international markets. The directions and actions for the implementation of the enterprise communication policy have been elaborated taking into account the influence of an unstable external environment, namely: ensuring more effective communication with state authorities; establishing effective communication with representatives of the aviation industry and research institutes on discussing, making and implementing effective management decisions; increasing confidence in Motor Sich JSC among partners, impact groups and the public; promoting the purpose of the enterprise among all stakeholders.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5541
Other Identifiers: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/436
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/152-14
JEL:L20, L62
Appears in Collections:№ 152

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prushkivska.pdf898,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.