Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5554
Назва: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання
Автори: Захарченко, Наталія Василівна
Ползікова, Ганна Володимирівна
Разумова, Ольга Владиславівна
Маргарян, Маріне Львівна
Ключові слова: менеджмент рекламний
контрольні роботи
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури''
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дистанц. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. Н. В. Захарченко, Г. В. Ползікова, Г. В. Разумова, М. Л. Маргарян – Дніпро, 2018. – 38 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до оформлення контрольної роботи, критерії оцінювання виконання та її захисту, а також завдання за варіантами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5554
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_Рекламний менеджмент.pdf
  Restricted Access
409,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.