Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРазумова, Ганна Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-02-23T09:56:53Z-
dc.date.available2021-02-23T09:56:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» : для студ. ступеня магістра спец. 075 «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури" ; уклад. Г. В. Разумова. – Дніпро, 2018. – 14 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5560-
dc.description.abstractUK: Методичні вказівки містять основні вимоги до контрольної роботи, порядок її виконання, рекомендації щодо збору, обробки, аналізу інформації, вивченню літературних джерел, правила оформлення, порядок підготовки й захистуen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ ''Придніпровська державна академія будівництва та архітектури''en_US
dc.subjectмерчандайзингen_US
dc.subjectконтрольні роботиen_US
dc.titleМетодичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняen_US
dc.typeMethodical recommendationsen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ_КР_Мерчендайзинг.pdf
  Restricted Access
228,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.