Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/557
Назва: Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі")
Інші назви: Features of the marketing complex of resort sphere (on the example of sanatorium «tokari»)
Автори: Сагер, Людмила Юріївна
Saher, Liudmyla
Сигида, Любов Олексіївна
Syhyda, Liubov
Нагорний, Євген Ігорович
Nagornyi, Yevhen
Данилюк, Юлія Миколаївна
Danyliuk, Yuliia
Ключові слова: санаторно-курортна сфера
комплекс маркетингу
санаторій «Токарі»
ринок оздоровчих послуг
маркетинг оздоровчих послуг
resort sphere
marketing complex (marketing mix)
sanatorium «Tokari»
market of health-improving services,
marketing of health-improving services
Дата публікації: кві-2017
Бібліографічний опис: Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Є. І. Нагорний, Ю. М. Данилюк // Економічний простір. - 2017. - № 120. - С. 152-168.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі.
EN: The article analyzes the marketing complex of resort services on the example of sanatorium «Tokari». Each element of its marketing mix (product, price, promotion, place) is reviewed. The features of additional «P» (people, process, physical evidence) which are used in resort sphere are given. The marketing mix «10P» of resort sphere is analyzed. The analysis shows that such P’s as programming, packing, partnership are important for resort sphere. «10P’s» approach can be described as a guide for the future. This approach helps to improve the effectiveness of marketing in the services- oriented enterprise. Further studies should be carried out in the framework of the practical application of the proposed recommendations. Additionally, it is recommended to explore the changes that will occur as a result of approach implementation. Also, it is proposed to pay attention to the experience of foreign companies in the resort sphere.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/557
Інші ідентифікатори: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_120_17
Розташовується у зібраннях:№ 120

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Saher.pdf292,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.