Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагер, Людмила Юріївна-
dc.contributor.authorSaher, Liudmyla-
dc.contributor.authorСигида, Любов Олексіївна-
dc.contributor.authorSyhyda, Liubov-
dc.contributor.authorНагорний, Євген Ігорович-
dc.contributor.authorNagornyi, Yevhen-
dc.contributor.authorДанилюк, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorDanyliuk, Yuliia-
dc.date.accessioned2019-05-16T16:18:59Z-
dc.date.available2019-05-16T16:18:59Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_120_17-
dc.identifier.citationОсобливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Є. І. Нагорний, Ю. М. Данилюк // Економічний простір. - 2017. - № 120. - С. 152-168.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/557-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі.en_US
dc.description.abstractEN: The article analyzes the marketing complex of resort services on the example of sanatorium «Tokari». Each element of its marketing mix (product, price, promotion, place) is reviewed. The features of additional «P» (people, process, physical evidence) which are used in resort sphere are given. The marketing mix «10P» of resort sphere is analyzed. The analysis shows that such P’s as programming, packing, partnership are important for resort sphere. «10P’s» approach can be described as a guide for the future. This approach helps to improve the effectiveness of marketing in the services- oriented enterprise. Further studies should be carried out in the framework of the practical application of the proposed recommendations. Additionally, it is recommended to explore the changes that will occur as a result of approach implementation. Also, it is proposed to pay attention to the experience of foreign companies in the resort sphere.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectсанаторно-курортна сфераen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectсанаторій «Токарі»en_US
dc.subjectринок оздоровчих послугen_US
dc.subjectмаркетинг оздоровчих послугen_US
dc.subjectresort sphereen_US
dc.subjectmarketing complex (marketing mix)en_US
dc.subjectsanatorium «Tokari»en_US
dc.subjectmarket of health-improving services,en_US
dc.subjectmarketing of health-improving servicesen_US
dc.titleОсобливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі")en_US
dc.title.alternativeFeatures of the marketing complex of resort sphere (on the example of sanatorium «tokari»)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 120

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Saher.pdf292,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.