Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5643
Title: Комплекс маркетингу послуг для здорових територій: особливості Європи та України
Other Titles: Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features
Authors: Rosokhata, Anna
‪Росохата, Анна Сергіївна
Letunovska, Nataliia
Летуновська, Наталія Євгенівна
Jasnikowski, Adam
Ясніковскі, Адам
Moiseienko, Daria
Моісеєнко, Д. В.
Keywords: healthy territories
marketing services mix
territories marketing
marketing of healthy territories
territory image
здорові території
маркетинг територій
позиціонування здорового регіону
імідж території
маркетинг здорових територій
комплекс маркетингових послуг
Issue Date: Nov-2020
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Marketing services mix for healthy territories: Europe – Ukraine features / Anna Rosokhata, Nataliia Letunovska, Adam Jasnikowski, Daria Moiseienko // Економічний простір. – 2020. – № 162. – С. 13-19
Abstract: EN: The peculiarity of healthy territories is that this concept is complex and multifaceted. It includes implementing a healthy economy in some territory and security of public health in a particular territory. Therefore, from the standpoint of the territories' marketing as a component of the country's economy, it should be considered comprehensively. Usually, it is customary to use the 4P complex for territory marketing, but when we research a healthy territory, this concept is continually changing over time and shaping its image. In this case, for the implementation of healthy territories marketing and its image, it is advisable to use additional elements of the marketing mix, which can describe the processes and the human factor and the conditions of the territory marketing.
UK: Особливістю здорової території є те, що це поняття є комплексним і різностороннім. Воно включає в себе як реалізацію здорової економіки на конкретній територій, так і безпеку про здоров’я громадянина певної території. Стаття присвячена всебічному дослідженню такої категорії як «здорова територія» в умовах формування здорової економіки. Під поняттям здорової економіки розуміється максимально ефективне та оптимальне використання наявних ресурсів із балансуванням очікуваних вигод для всіх учасників економічних процесів на певній території. Реалізація цього підходу можлива з урахуванням та дотриманням цілей сталого розвитку в цілому та реалізацією потенціалу кожної окремої особистості щодо участі у процесах, що формують її оточення та сфери життєдіяльності, сприяють розвитку громад на регіональному рівні та в рамках окремих територій. Для вирішення цього завдання використовуються інструменти комплексу маркетингу, що спрямовані на вирішення завдань з просування та формування іміджу здорових територій та здорових економік. З позиції маркетингу території як складової економіки країни її необхідно розглядати комплексно. Зазвичай, прийнято використовувати до маркетингу території комплекс 4Р, але якщо говорити про здорову територію, то це поняття в більшій мірі є процесом, який постійно видозмінюється в часі та формує імідж. Саме тому у даному випадку для здійснення маркетингу здорових територій та його іміджу доцільно використовувати додаткові елементи комплексу маркетингу, які можуть описати процеси та людський фактор, а також умови, у яких реалізується маркетинг території. Так, у статті відображено розподіл територіального маркетингу на дві основні складові – маркетинг територій і маркетинг на території. З огляду на це, проаналізовані складові класичного 4Р маркетингового міксу з їхньою деталізацією щодо фактичної реалізації у системі маркетингу здорових територій. Стаття представляє пропозицію щодо долучення до класичних 4Р елементів маркетингового комплексу три додаткових, які використовуються в маркетингу послуг. У подальшому пропонується їхня адаптація за змістом та наповненням до вирішення завдань маркетингу здорових територій. Крім того, у статті проаналізовані та наводяться приклади застосування розширених елементів комплексу маркетингу послуг у маркетингу окремих європейських територій (країн, міст), де зазначаються особливості маркетингового просування та позиціонування. І як результат, дослідження зводиться до аналізу обраної території в Україні (Сумський регіон). Для формування маркетингового міксу цієї території проведено SWOT-аналіз та запропоновано кроки щодо ефективного позиціонування Сумського регіону на світовій арені як здорової території з позиції комплексу маркетингу послуг.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5643
Other Identifiers: DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/162-2
http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/700
Appears in Collections:№ 162

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rosokhata.pdf377,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.