Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5711
Назва: | Моніторинг ринку атосервісних послуг |
Інші назви: | Monitoring of market of car services |
Автори: | Ложачевська, Олена Михайлівна Lozhachevska, Olena Григоренко, Руслан Володимирович Grigorenko, Ruslan |
Ключові слова: | якість послуги автосервіс автомобілізація обслуговування рівень задоволеності клієнта ефективність service quality car service automation service customer satisfaction level efficiency |
Дата публікації: | гру-2017 |
Бібліографічний опис: | Ложачевська О. М. Моніторинг ринку атосервісних послуг / О. М. Ложачевська, Р. В. Григоренко // Економічний простір. – 2017. – № 128. – С. 81-88. |
Короткий огляд (реферат): | UK: Підприємства автосервісу сьогодні знаходяться в постійній конкурентній боротьбі. Вимоги до якісного обслуговування все більше набуває значення в діяльності підприємств сфери послуг в сучасних умовах модернізації економіки
України. Тенденції розвитку суспільства свідчать про те, що соціально-економічні зміни суттєво впливають на реакцію споживачів транспортних послуг і головним питанням автосервісу стає залучення та утримання постійних клієнтів.
В статті проведено моніторинг ринку автосервісних послуг. Встановлено, що при високому зростанні в Україні рівня автомобілізації дуже знизилася кількість підприємств, які надають послуги з сервісу та ремонту транспортних засобів.
Доведено, що така тенденція свідчить про низький рівень обслуговування та якості послуг. Проведений аналіз показує, що до європейських стандартів якісної послуги в м. Києві належать тільки спеціалізовані автосервіси, діяльність яких
спрямована на обслуговування іномарок. EN: Today car service companies are in constant competition. Requirements for services quality are becoming more and more important in the activity of enterprises in the sphere of services in the modern conditions of modernization of the Ukrainian economy. Trends show that socio-economic changes have significantly influenced the reaction of consumers of transport services and the main issue of the car service is the attraction and maintenance of regular customers. The article carries out monitoring of the market of autoservice services. It was found that with the high growth of the level of motorization in Ukraine the number of enterprises that provide services for maintaining and repairing vehicles has been reduced. It has been shown that this tendency is indicative of low level of service and quality of services. The conducted analysis shows that to European standards of highquality service in Kiev belong only specialized service centers whose activities are aimed to servicing foreign cars. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5711 |
Інші ідентифікатори: | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/32 |
Розташовується у зібраннях: | № 128 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lozhachevska.pdf | 845,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.