Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/577
Title: | Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг |
Other Titles: | Fitness tours as a new segment of sportsrecreational services marcet |
Authors: | Остап"юк, Наталія Іванівна Ostapyuk, Nataliia |
Keywords: | спортивний туризм фітнес- туризм ринок спортивно-оздоровчих послуг інфраструктурні одиниці фітнес індустрії sports tourism fitness tourism market of sports-health services infrastructure units of the fitness industry |
Issue Date: | May-2017 |
Citation: | Остап’юк Н. І. Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг / Н. І. Остап’юк // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 111-120 |
Abstract: | UK: У статті досліджуються фітнес-подорожі, як новий перспективний сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг, що приходить на зміну «туристичному фаст- фуду». Здійснений його аналіз та виявлені основні тенденції розвитку.
Ідентифіковано профіль цільового споживача ринку та виокремлені основні напрямки реалізації турпродукту, зокрема основними споживачами чи покупцями таких турів є здебільшого жінки, що прагнуть відпочити, вдосконалити своє тіло,
налагодити режим харчування, перезапустити свою емоційну сферу, а тому і їздять на 5, 7, 10, 14 днів у різні мальовничі куточки світу та України, а також діти чиї батьки обирають насичену спортивно-оздоровчу програму для їх, як правило,
літнього відпочинку. Доведено, що динаміка розвитку ринку спортивно- оздоровчих послуг України в порівнянні зі світовою хоч і є сповільненою проте позитивною. Запропоновано заходи задля інтенсифікації комерційних зусиль
інфраструктурних одиниць ринку та диверсифікації їх діяльності. EN: The article explores fitness traveling as a new promising segment of the sports and health services market, replacing «tourist fast food». Its analysis was carried out and the main trends of development were revealed. The profile of the target consumer of the market has been identified and the main directions of sales of tourist products have been outlined. It has been found out that the main consumers or buyers of such tours are mainly women who want to have a rest, to improve their body, to establish a diet, to restart their emotional sphere, and therefore they go on vacation in 5, 7, 10, 14 days to various picturesque corners of the world and Ukraine, as well as the children whose parents choose a rich sports and recreation program for them, usually on summer. It has been proved that the dynamics of the development of the market of sports and health services in Ukraine is slow in comparison with the world but rather positive. The measures of intensifying the commercial efforts of infrastructure market units and diversifying their activities have been proposed. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/577 |
Other Identifiers: | http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_11 |
Appears in Collections: | № 121 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ostapyuk.pdf | 838,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.