Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/584
Title: Роль міжнародних організацій в розвитку глобального мережевого ретейлу
Other Titles: Role of international organizations in global retailing development
Authors: Севрук, Ірина Миколаївна
Sevruk, Iryna
Keywords: міжнародні організаці
міжнародні торговельні мережі
глобальний мережевий ретейл
ЄС
В2В
електронна комерція
international organizations
international retailers
global retailing
EU
B2B
e-commerce
Issue Date: Mar-2017
Citation: Севрук І. М. Роль міжнародних організацій в розвитку глобального мережевого ретейлу / І. М. Севрук // Економічний простір. – 2017. – № 119. – С. 49-59.
Abstract: UK: В умовах інтенсифікації глобалізаційних та інтеграційних процесів активізується розвиток глобальних торговельних мереж, внаслідок чого посилюється значимість регулювання міжнародної торгівлі на наднаціональному рівні.Зазначене викликає необхідність перегляду існуючих регулятивних механізмів та створення нових, здатних своєчасно реагувати на стрімкі зміни, що супроводжують розвиток глобального мережевого ретейлу. У статті проведено аналіз світової практики інституційно-правового регулювання діяльності мережевого ретейлу на рівні міжнародних організацій. Апелюючи до міжнародного досвіду систематизовано національні інструменти впливу на діяльність торговельних мереж і визначено шляхи протидії нечесній комерційній практиці у межах В2В відносин в роздрібному секторі. До останніх належать антимонопольне, цінове регулювання, загальні вимоги до сертифікації та маркування товарів, а також добровільні кодекси поведінки. Встановлено, що саме міжнародні організації як глобальні інститути покликані вчасно реагувати на сучасні тенденції в розвитку міжнародної торгівлі та розробляти дієві інструменти їх регулювання, наприклад, активізація електронної комерції викликала необхідність регулювання її на міжнародному рівні.
EN: In the context of globalization and integration processes the development of global retail chains is intensifying, resulting in enhanced importance of international trade regulation at the supranational level. The above mentioned needs to review the existing regulatory mechanisms and form new ones, which can respond to rapid changes, that accompany the development of global retailing. The article analyzes the international practice of institutional and legal regulation of global retailing at the level of international organizations. Appealing to the international experience the national instruments that have impact on the retailers is systematized and the ways of combating B2B unfair trading practices in the retail sector are defined. The latter include antitrust and price regulation, general requirements for certification and labeling, and voluntary codes of conduct. It is determined that international organizations as global institutions are designed to respond timely to modern trends in international trade and develop effective tools for regulation, e.g., an activization of e-commerce has necessitated its regulation at the international level.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/584
Appears in Collections:№ 119

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sevruk.pdf259,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.