Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5945
Title: Перспективи розвитку глобальної готельної індустрії
Other Titles: Prospects for the global hotel industry development
Authors: Білозубенко, Володимир Станіславович
Bilozubenko, Volodimir
Поляков, М. П.
Polyakov, Maxim
Шаблій, Світлана Євгеніївна
Shablii, Svitlana
Keywords: information and communication technologies
COVID-19
hotel industry
hotel
international hotel chains
готельна індустрія
міжнародні готельні мережі
інформаційно-комунікаційні технології
готелі
Issue Date: Jan-2021
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Білозубенко В. С. Перспективи розвитку глобальної готельної індустрії / В. С. Білозубенко, М. П. Поляков, С. Є. Шаблій // Економічний простір. – 2021. – № 165. – С. 18-22.
Abstract: UK: Готельна індустрія – це підрозділ індустрії гостинності, який спеціалізується на наданні клієнтам послуг із розміщення. В останні роки все більше і більше людей по всьому світу стали розглядати подорожі як невід'ємну частину життя. У статті розглянуто динаміку ринку готельної індустрії протягом 2014–2018 рр., виявлено тенденцію до його збільшення. Наведено дані щодо рівня заповнюваності готельного господарства у світі, а також проаналізовано дані щодо глобальної прибутковості у розрахунку на номер у 2018–2019 рр. Установлено, що в 2019 р. зростання заповнюваності готелів відбувалося повільніше, ніж у 2018 р., через низку причин, таких як: Брекзіт, коливання валютних курсів у Венесуелі та Аргентині, велике зростання пропозиції готельного ринку в Європі тощо. Досліджено готельний та номерний фонд найбільших міжнародних готельних мереж та його зміни з 2014 по 2018 р. та визначено позитивний вектор їх розвитку у досліджуваний період. Зазначено, що впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у світову готельну індустрію є важливим і актуальним кроком для збільшення кількості подорожуючих, тому що онлайн-замовлення туристичних послуг, онлайн-туристичні агентства, самостійне онлайн-бронювання в авіакомпаніях, компаніях із прокату автомобілів та готелях стають усе більш популярними серед туристів. Окрім того, можливості інформаційно-комунікаційних технологій необхідні для просування ділового туризму. Обґрунтовано, що інформаційно-телекомунікаційні технології стимулюють створення інновацій у туризмі. Розглянуто негативний вплив пандемії COVID-19 на готельну індустрію у 2020 р., а саме: скасування бронювань, рекордно низький рівень резервування готелів, звільнення працівників, скасування виплати дивідендів світовими готельними мережами, а також відтермінування капітальних витрат. Доведено, що готельна індустрія знаходиться у великій кризі. Запропоновано вжиття заходів на світовому рівні щодо захисту галузі туризму взагалі та готельної індустрії зокрема, які стосуються діяльності державних і приватних фондів допомоги найбільш постраждалим підприємствам і співробітникам унаслідок пандемії COVID-19, а також пошуку креативних та інноваційних шляхів виходу з кризи та врятування готельної індустрії від банкрутства.
EN: The hotel industry is a part of the hospitality industry that specializes in providing accommodation services to clients. In recent years, more and more people around the world perceive traveling as an essential part of life. The article considers the dynamics of the hotel industry market during 2014-2018; a tendency of its increasing is revealed. Data on the level of occupancy of the hotel industry around the world are presented, as well as data on global revenue per available room in 2018-2019 are analyzed. It is established that in 2019 the growth of hotel occupancy was slower than in 2018, due to a number of reasons, such as: Brexit, exchange rate fluctuations in Venezuela and Argentina, a large increase in the hotel market offer in Europe and more. The hotel and number fund of the largest international hotel chains and its changes from 2014 to 2018 are studied and the positive vector of their development during the this period is determined. It is noted that the introduction of information and communication technologies in the global hotel industry is an important and urgent step to increase the number of travelers, because online booking of travel services, online travel agencies, online self-booking at airlines, car rental companies and hotels are becoming more popular with tourists. In addition, the possibilities of information and communication technologies are necessary for the promotion of business tourism. It is substantiated that information and telecommunication technologies stimulate the creation of innovations in tourism. The negative impact of the COVID-19 pandemic on the hotel industry in 2020 is considered, namely: cancellation of reservations, all-time low level of hotel reservations, dismissal of employees, cancellation of dividend payments by global hotel chains, as well as delay of capital costs. It is proved that the hotel industry is in a great crisis. It is proposed to take measures at the global level to protect the tourism industry in general and the hotel industry in particular, concerning the activities of public and private funds to help the most affected enterprises and employees due to the COVID-19 pandemic, as well as finding creative and innovative ways to overcome the crisis and bail out the hotel industry.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5945
Other Identifiers: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/777
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/165-3
Appears in Collections:№ 165

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilozubenko.pdf419,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.