Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТанцюра, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorТанцюра, Юлия Анатольевна-
dc.contributor.authorTantsiura, Yulia-
dc.contributor.authorКасьянова, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorКасьянова, Наталья Витальевна-
dc.contributor.authorKas'yanova, Natalia-
dc.date.accessioned2021-04-02T08:04:16Z-
dc.date.available2021-04-02T08:04:16Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/19_2019/66.pdf-
dc.identifier.citationТанцюра Ю. А. Оптимізація транспортних потоків підприємства / Ю. А. Танцюра, Н. В. Касьянова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 19. – С. 434-439.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6110-
dc.description.abstractUK: У статті розглядається одна з найбільш актуальних проблем на підприємстві, а саме проблема оптимізації транспортних потоків підприємства за рахунок ефективного використання і розміщення складів. Розглянуто розділ економічної кібернетики, а саме використовуються математичні методи та моделі в транспортній логістиці. Для оптимізації руху у статті використано математичну задачу лінійного програмування. Дана модель бере до уваги рівень інфляції в Україні та економічну ситуацію у цілому. Використано логістичні показники ефективності в транспортній задачі. Проблема пошуку методів оптимізації перевезень вантажів за допомогою маршрутизації перевезень розглянута за допомогою закритої транспортної задачі та пошуку ефективного розташування складських площ.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассматривается одна из наиболее актуальных проблем на предприятии, а именно проблема оптимизации транспортных потоков предприятия за счет эффективного использования и размещения складов. Рассмотрен раздел экономической кибернетики, а именно математические методы и модели в транспортной логистике. Для оптимизации движения в статье использована математическая задача линейного программирования. Данная модель принимает во внимание уровень инфляции в Украине и экономическую ситуацию в целом. Использованы логистические показатели эффективности в транспортной задаче. Проблема поиска методов оптимизации перевозок грузов с помощью маршрутизации перевозок рассмотрена с помощью закрытой транспортной задачи и поиска эффективного расположения складских площадей.-
dc.description.abstractEN: In this article one of the most important current issues in the enterprise is considered, namely the problem of optimization of transport flows of the enterprise due to expediency of use and location of warehouses. For this purpose, in this article, the section of economic cybernetics will be considered, namely, the use of mathematical methods and models in transport logistics. A number of reasons have been identified and analyzed for the reasons why changes in freight transport schemes are necessary based on product types and batch size. In order to optimize the traffic flow of the enterprise, the mathematical problem of linear programming is used in the article. As a scientific novelty, the use of logistic indicators of efficiency in the transport task was introduced, instead of the tariff grid. The urgency of this model is taken from the consideration of the level of inflation in Ukraine and the economic situation in general. The problem of finding methods for optimizing freight traffic through routing transportation was considered with the help of a closed transport task and the search for an efficient warehouse space arrangement. Use of imported products and their storage in warehouses for further shipment to customers. Scheme of shipment shipment to customers, based on the opinions of the expert team and the optimization transport model. Efficient utilization of warehouses and efficient use of them. Reducing the number of warehouses in terms of product needs and sales volumes. Thus, the main advantage of the new model is the effectiveness of its practical application in modern conditions on the territory of Ukraine. Given the use of this model in different types of enterprises, the introduction of performance indicators, as sources of basic information for solving the problem in the model, can be proposed at enterprises with different types of activities and to be interpreted from an economic point of view-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаршрутизація перевезеньen_US
dc.subjectоптимізація транспортних потоківen_US
dc.subjectлінійне програмуванняen_US
dc.subjectтранспортна логістикаen_US
dc.subjectсистема підтримки прийняття рішеньen_US
dc.subjectматриця тарифівen_US
dc.subjectмаршрутизация перевозокen_US
dc.subjectоптимизация транспортных потоковen_US
dc.subjectлинейное программированиеen_US
dc.subjectтранспортная логистикаen_US
dc.subjectсистема поддержки принятия решенийen_US
dc.subjectматрица тарифовen_US
dc.subjecttransporting routingen_US
dc.subjecttraffic flows optimizationen_US
dc.subjectdecision support systemen_US
dc.subjecttransport logisticsen_US
dc.subjecttariff matrixen_US
dc.titleОптимізація транспортних потоків підприємстваen_US
dc.title.alternativeОптимизация транспортных потоков предприятияen_US
dc.title.alternativeTransport flows optimization of the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tantsiura.pdf377,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.