Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
Назва: Управління партнерськими відносинами промислового підприємства
Інші назви: Management of partnership relations of industrial enterprise
Автори: Куваєва, Тетяна Володимирівна
Kuvaieva, Tetiana
Ключові слова: промислове підприємство
форми організації взаємодії
партнерство
марківські процеси
industrial enterprise
forms of the organization of interaction
Markov processes
partnership
Дата публікації: чер-2017
Бібліографічний опис: Куваєва Т. В. Управління партнерськими відносинами промислового підприємства / Т. В. Куваєва // Економічний простір. - 2017. - № 122. - С. 104-116.
Короткий огляд (реферат): UK: Досліджено основні форми організації взаємодії промислового підприємства в каналах забезпечення та збуту. Виявлено, що формування моделі управління відносинами підприємства потребує оцінювання форми управління мережевою структурою на основі ймовірнісного підходу щодо врахування різноманітних чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Запропоновано інструментарій управління взаємовідносинами промислового підприємства, що заснований на особливостях марківської системи з дискретними станами. Побудовані математичні моделі дозволяють ідентифікувати задані параметри як із різновидами партнерства, так і діяльністю на основі разових договорів. Розрахунки, що здійснено на прикладі забезпечення промислового підприємства витратними інструментами та комплектуючими, довели необхідність надання спеціальних функцій маркетингових досліджень ринку та організації управління підприємствами – партнерами мережі одному з них (координатору), якого запропоновано розглядати як підприємство – інтегратор.
EN: The main forms of the organization of the industrial enterprise interaction in supply channels are investigated. It is revealed that forming the model of management of enterprise relations requires assessment of the form of the network structure based on the probabilistic approach within accounting the various factors of the external and internal environment. The toolkit of management of mutual relations of the industrial enterprise, based on features of the Markov system with discrete states is offered. The developed mathematical models allow identifying the given parameters both with varieties of partnership and activity based on single contracts. Calculations were carried out on the example of providing industrial enterprises with consumable tools and components. The need of providing special functions of marketing research and organization of management of the enterprises - partners of the network to one of them, who is proposed to be considered as an integrator enterprise, was proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
Інші ідентифікатори: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_122_12
Розташовується у зібраннях:№ 122

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuvaieva.pdf561,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.