Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorTarasova, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-05-24T06:51:36Z-
dc.date.available2019-05-24T06:51:36Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_122_16-
dc.identifier.citationТарасова Т. О. Проблеми формування бюджету маркетингу підприємства торгівлі в системі бухгалтерського обліку / Т. О. Тарасова // Економічний простір. - 2017. - № 122. - С. 148-158.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/616-
dc.description.abstractUK: Наукова правомірність запропонованого підходу до управління маркетинговими витратами в системі бюджетування заснована на наступних пропозиціях. Доведено, що головним завданням бюджету маркетингу, елементи якого формуються емпіричним шляхом і підлягають конкретному відображенню в обліку, є розробка плану координації підрозділів за окремими бізнес-процесами в межах загального торговельно-виробничого процесу для цілей внутрішнього управління шляхом ідентифікації витрат в системі бухгалтерського обліку. Доведено, що процес формування бюджету маркетингу пов’язаний практично з усіма видами діяльності підприємства торгівлі, обумовлюючи витрати в різних сферах (постачання, збут, складування, післяпродажне обслуговування), впливаючи на собівартість продукції, обсяги її збуту і рівень прибутку. Обґрунтовано принципи розробки бюджету сфері маркетингу, які дозволяють формувати обліково-аналітичне забезпечення за елементами постійних і змінних витрат. Запропоновано методику формування бюджету маркетингу в системі бухгалтерського обліку, що дозволяє оцінювати вплив факторів попиту споживача з метою мінімізації ризику при прийнятті стратегічних рішень під час запровадження маркетингових заходів. За таких умов формування бюджету маркетингу доцільно розглядати як безперервний процес управлінського впливу в області поведінки суб’єкта господарювання щодо забезпечення потреб споживачів (клієнтів), який спрямований на підвищення ефективності управлінської взаємодії структурних підрозділів бізнес-одиниці, які задіяні в обслуговуванні ланцюжка цінності у сфері торгівлі.en_US
dc.description.abstractEN: Scientific relevancy of the offered approach to the marketing management expenses in the budget system is based on the following proposals. It has been proved the main task of the marketing budget, which elements is formed in empirical way and in specific display in the accounting, is the plan elaboration of subdivision coordination according to the separate business-processes within the framework of common trade-industrial process for the inner management aims in a way of expenses identification in the accounting system. It has been demonstrated the formation process of the marketing budget connected with almost all trade enterprises’ kind of activity determining expenses in different spheres (delivery, sales, post-purchase service) influencing production self-cost, the extent of its sale and the profit level. It has been proved budget development principles of the marketing sphere which allows forming account and analytic maintenance elements of the constant and changeable expenses. It has been offered the methods of marketing budget formation in the system of accounting which allows estimating the influence of consumer’s demand factors with the aim of risk minimization when making strategic decision during the implementation of marketing events. At this rate marketing budget formation should be regarded as continuous process of management influence in the sphere of subject’s behavior economy management as for consumers’ needs assurance (clients) which is focused on the increasing of management effectiveness cooperation of business-unit structural subdivisions, which are involved into service of value chain in trade sphere.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбюджет маркетингуen_US
dc.subjectвитратиen_US
dc.subjectоблікen_US
dc.subjectбюджетуванняen_US
dc.subjectmarketing budgeten_US
dc.subjectexpensesen_US
dc.subjectaccountingen_US
dc.subjectbudgetingen_US
dc.titleПроблеми формування бюджету маркетингу підприємства торгівлі в системі бухгалтерського облікуen_US
dc.title.alternativeProblems of the marketing budget of the business enterprise in accountingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 122

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasova.pdf201,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.