Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6313
Title: | Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Китаю |
Other Titles: | The emergence of the automotive industry in China |
Authors: | Краузе, Ольга Ігорівна Krauze, Olha Голда, Надія Михайлівна Golda, Nadiya Pinyak, Iryna Піняк, Ірина Любомирівна Pinyak, Iryna |
Keywords: | автомобільна промисловість автомобільний ринок державна політика інвестиції виробник автомобілів економічний розвиток automotive industry car market car manufacturer, economical development investmen statepolicy |
Issue Date: | Feb-2021 |
Publisher: | ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" |
Citation: | Краузе О. І. Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Китаю / О. І. Краузе, Н. М. Голда, І. Л. Піняк // Економічний простір. – 2021. – № 166. – С. 12-17 |
Abstract: | UK: Машинобудівна галузь, у тому числі автомобільна, належить до стратегічних галузей економіки країни і значною мірою визначає рівень розвитку. Китайська автомобільна промисловість бере свій початок з 1953 року, а перший автомобільний завод, Перший автомобільний завод (FAW), був відкритий в Пекіні. Протягом наступних кількох років було створено ще кілька автозаводів у Нанкіні, Ханхаї, Цзінані та Пекіні. Вимоги до коштів, технологій та модернізації автомобілів стимулювали залучення зовнішніх інвестицій. Було прийнято ряд обмежувальних заходів для стримування зовнішньої конкуренції, зменшення імпорту автомобілів та залучення інноваційних технологій, включаючи високі тарифні та нетарифні бар'єри, перевірку та обмеження іноземного капіталу, обмежуючи частку ринку для іноземних компаній. Підписуючи угоду про спільне підприємство, китайська сторона наполягала на передачі технологій та підпорядкуванні керівництву Китаю. Volkswagen вперше побудував автомобільний завод у Китаї. Сьогодні майже кожна прогресивна автомобільна компанія представлена на китайському автомобільному ринку, наприклад, Mercedes-Bens, Ford, General Motors, Suzuki, Daihatsu, Honda, Subaru, Citreon, Toyota. Більшість із них мають партнерські стосунки з одним із трьох найбільших виробників автомобілів у Китаї. Американські, європейські та японські автовиробники розглядають Китай як перспективний ринок, оскільки попит на транспортні засоби в США та Європі зменшується. Для китайського автомобільного ринку автомобілі виготовляються відповідно до вимог місцевого споживача - консервативний, з якісним дизайном, низьким та середнім ціновим сегментом. З 2009 року іноземні автомобільні компанії становлять 85% китайського автомобільного ринку. Близько 60% автомобілів, що продаються в Китаї, виробляються на місцевому рівні. Однак автомобільна промисловість Китаю сильно роздроблена і в основному складається з невеликих компаній, що виробляють невеликий асортимент комплектуючих. Таке виробництво трудомістке при порівняно низькому використанні передових технологій порівняно з виробниками автомобілів у розвинених країнах, часто не маючи економії на масштабі. Витрати на дослідження становлять значну частину структури витрат. Більшість компаній виробляють низькотехнологічні деталі зі значною імпортною присутністю. EN: The engineering industry, including the automotive industry, belongs to the strategic branches of the country’s economy and to a large extent determines the level of development. The Chinese automobile industry dates back to 1953, and the first automo-bile factory, the First Automobile Works (FAW), was started in Beijing. Over the next few years, several more car factories were established in Nanjing, Khanhai, Jinan and Beijing. The requirements of funds, technologies and automotive modernization stimulated the attraction of external investment. A number of restrictive measures have been adopted to curb external competi-tion, reduce car imports and attract innovative technologies, including high tariff and non-tariff barriers, screening, and restric-tions on foreign capital, Limiting market share to foreign companies. When signing the joint-venture agreement, the Chinese side insisted on technology transfer and subordination to the Chinese leadership. Volkswagen first built a car factory in China. Today almost every progressive car company is represented in the Chinese car market, such as Mercedes-Bens, Ford, General Motors, Suzuki, Daihatsu, Honda, Subaru, Citreon, Toyota. Most of them have partnerships with one of China’s top three car manufacturers. American, European, and Japanese automakers see China as a promising market as demand for vehicles in the US and Europe shrinks. To the Chinese automobile market, the cars are made according to the requirements of the local consumer – conservative, with high-quality design, low and middle price segment. Since 2009, foreign automobile companies have accounted for 85% of the Chinese car market. About 60% of the cars sold in China are locally produced. However, China’s automobile industry is highly fragmented and mostly consists of small companies that produce a small range of components. Such production is labour-intensive with relatively low use of advanced technologies compared to car manufacturers in deve-loped countries, often lacking economies of scale. Research expenditure accounts for a large part of the expenditure structure. Most companies produce low-tech parts with significant import presence |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6313 |
Other Identifiers: | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/805 DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/166-2 |
Appears in Collections: | № 166 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krause.pdf | 334,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.