Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorKrauze, Olha-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorGolda, Nadiya-
dc.contributor.authorPinyak, Iryna-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorPinyak, Iryna-
dc.date.accessioned2021-04-29T11:00:00Z-
dc.date.available2021-04-29T11:00:00Z-
dc.date.issued2021-02-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/805-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/166-2-
dc.identifier.citationКраузе О. І. Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Китаю / О. І. Краузе, Н. М. Голда, І. Л. Піняк // Економічний простір. – 2021. – № 166. – С. 12-17en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6313-
dc.description.abstractUK: Машинобудівна галузь, у тому числі автомобільна, належить до стратегічних галузей економіки країни і значною мірою визначає рівень розвитку. Китайська автомобільна промисловість бере свій початок з 1953 року, а перший автомобільний завод, Перший автомобільний завод (FAW), був відкритий в Пекіні. Протягом наступних кількох років було створено ще кілька автозаводів у Нанкіні, Ханхаї, Цзінані та Пекіні. Вимоги до коштів, технологій та модернізації автомобілів стимулювали залучення зовнішніх інвестицій. Було прийнято ряд обмежувальних заходів для стримування зовнішньої конкуренції, зменшення імпорту автомобілів та залучення інноваційних технологій, включаючи високі тарифні та нетарифні бар'єри, перевірку та обмеження іноземного капіталу, обмежуючи частку ринку для іноземних компаній. Підписуючи угоду про спільне підприємство, китайська сторона наполягала на передачі технологій та підпорядкуванні керівництву Китаю. Volkswagen вперше побудував автомобільний завод у Китаї. Сьогодні майже кожна прогресивна автомобільна компанія представлена ​​на китайському автомобільному ринку, наприклад, Mercedes-Bens, Ford, General Motors, Suzuki, Daihatsu, Honda, Subaru, Citreon, Toyota. Більшість із них мають партнерські стосунки з одним із трьох найбільших виробників автомобілів у Китаї. Американські, європейські та японські автовиробники розглядають Китай як перспективний ринок, оскільки попит на транспортні засоби в США та Європі зменшується. Для китайського автомобільного ринку автомобілі виготовляються відповідно до вимог місцевого споживача - консервативний, з якісним дизайном, низьким та середнім ціновим сегментом. З 2009 року іноземні автомобільні компанії становлять 85% китайського автомобільного ринку. Близько 60% автомобілів, що продаються в Китаї, виробляються на місцевому рівні. Однак автомобільна промисловість Китаю сильно роздроблена і в основному складається з невеликих компаній, що виробляють невеликий асортимент комплектуючих. Таке виробництво трудомістке при порівняно низькому використанні передових технологій порівняно з виробниками автомобілів у розвинених країнах, часто не маючи економії на масштабі. Витрати на дослідження становлять значну частину структури витрат. Більшість компаній виробляють низькотехнологічні деталі зі значною імпортною присутністю.en_US
dc.description.abstractEN: The engineering industry, including the automotive industry, belongs to the strategic branches of the country’s economy and to a large extent determines the level of development. The Chinese automobile industry dates back to 1953, and the first automo-bile factory, the First Automobile Works (FAW), was started in Beijing. Over the next few years, several more car factories were established in Nanjing, Khanhai, Jinan and Beijing. The requirements of funds, technologies and automotive modernization stimulated the attraction of external investment. A number of restrictive measures have been adopted to curb external competi-tion, reduce car imports and attract innovative technologies, including high tariff and non-tariff barriers, screening, and restric-tions on foreign capital, Limiting market share to foreign companies. When signing the joint-venture agreement, the Chinese side insisted on technology transfer and subordination to the Chinese leadership. Volkswagen first built a car factory in China. Today almost every progressive car company is represented in the Chinese car market, such as Mercedes-Bens, Ford, General Motors, Suzuki, Daihatsu, Honda, Subaru, Citreon, Toyota. Most of them have partnerships with one of China’s top three car manufacturers. American, European, and Japanese automakers see China as a promising market as demand for vehicles in the US and Europe shrinks. To the Chinese automobile market, the cars are made according to the requirements of the local consumer – conservative, with high-quality design, low and middle price segment. Since 2009, foreign automobile companies have accounted for 85% of the Chinese car market. About 60% of the cars sold in China are locally produced. However, China’s automobile industry is highly fragmented and mostly consists of small companies that produce a small range of components. Such production is labour-intensive with relatively low use of advanced technologies compared to car manufacturers in deve-loped countries, often lacking economies of scale. Research expenditure accounts for a large part of the expenditure structure. Most companies produce low-tech parts with significant import presence-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectавтомобільна промисловістьen_US
dc.subjectавтомобільний ринокen_US
dc.subjectдержавна політикаen_US
dc.subjectінвестиціїen_US
dc.subjectвиробник автомобілівen_US
dc.subjectекономічний розвитокen_US
dc.subjectautomotive industry-
dc.subjectcar market-
dc.subjectcar manufacturer,-
dc.subjecteconomical development-
dc.subjectinvestmen-
dc.subjectstatepolicy-
dc.titleСтановлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Китаюen_US
dc.title.alternativeThe emergence of the automotive industry in Chinaen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 166

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krause.pdf334,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.