Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбатюк, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorГорбатюк, Юрий Николаевич-
dc.contributor.authorHorbatiuk, Yurii-
dc.contributor.authorСолдатов, К. І.-
dc.contributor.authorСолдатов, К. И.-
dc.contributor.authorSoldatov, K.-
dc.contributor.authorАртьомов, В. Є.-
dc.contributor.authorАртемов, В. Е.-
dc.contributor.authorArtemov, V.-
dc.date.accessioned2021-05-11T07:38:05Z-
dc.date.available2021-05-11T07:38:05Z-
dc.date.issued2015-05-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/47387-
dc.identifier.citationГорбатюк Ю. М. Аналіз результатів теоретичних розрахунків та натурних експериментів наплавного мосту / Ю. М. Горбатюк, К. І. Солдатов, В. Э. Артьомов // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2015. – № 5. – С. 17-25.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6349-
dc.description.abstractUK: Мета статті. Навести порівняння результатів теоретичних розрахунків осадки наплавних мостів від навантаження від рухомого складу та автомобільної техніки під час проведення широкомасштабного натурного випробування. Обґрунтувати запропоновані методики теоретичних методів розрахунку осадки наплавних мостів. Методика. У роботі застосовано порівняльний метод, як метод розрахунку використано інженерний комплекс Belinda Structure 2014, номер ліцензії GUN-DN20142015. Результати. Порівняння числових розрахунків із даними натурних експериментів в абсолютній більшості випадків підтвердило адекватність та коректність запропонованої статико-динамічної моделі розрахунку. Запропонована розрахункова модель може бути рекомендована для використання у задачах динамічного аналізу наплавних мостів та інших плавучих систем. Наукова новизна. Дослідження дозволяє зробити новий крок у методиці розрахунку наплавних мостів. Практична значимість. Отримані результати дозволяють застосовувати теоретичні методи розрахунку як норми та рекомендації для розрахунку наплавних мостів, оскільки нормативних документів із проектування наплавних мостів в Україні не існуєen_US
dc.description.abstractRU: Цель статьи. Привести сравнение результатов теоретических расчетов осадки наплавных мостов от нагрузки от подвижного состава и автомобильной техники при проведении широкомасштабного натурного испытания. Обосновать предложенные методики теоретических методов расчета осадки наплавных мостов. Методика. В работе применен сравнительный метод, в качестве метода расчета использован инженерный комплекс Belinda Structure 2014, номер лицензии GUN-DN20142015. Результаты. Сравнение числовых расчетов с данными натурных экспериментов в абсолютном большинстве случаев подтвердило адекватность и корректность предложенной статико-динамической модели. Предложенная расчетная модель может быть рекомендована для использования в задачах динамического анализа наплавных мостов и других плавучих систем. Научная новизна. Исследование позволяет сделать новый шаг в методике расчета наплавных мостов. Практическая значимость. Полученные результаты позволяют применять теоретические методы расчета в качестве норм и рекомендаций при расчете наплавных мостов, поскольку нормативных документов по проектированию наплавных мостов в Украине не существует-
dc.description.abstractEN: Purpose. The publication compares the results of theoretical calculations of precipitation of floating bridges from the load of the rolling stock and motor vehicles during the large-scale full-scale tests. The purpose of the research is a justification of the proposed theoretical methods for calculating precipitation of floating bridges. Method- ology. The comparative method is used in the paper, as a method for calculation the engineering complex Belinda Struc- ture 2014 is used, license number is GUN-DN20142015. Findings. Comparison of numerical calculations of data of natural experiments in most cases confirmed the adequacy and accuracy of the proposed static-dynamic model. The proposed calculation model can be recommended for use in tasks of dynamic analysis of floating bridges and other floating systems. Originality. Research allows to make a new step to the method of calculation of floating bridges. Practical value. Obtained results allow to use the theoretical methods of calculation as the rules and tips in the calcula- tion of floating bridge, because there are no regulations for the design of floating bridges-
dc.language.isouk-
dc.subjectнаплавні мостиen_US
dc.subjectпорівняння результатівen_US
dc.subjectпрогонові будівліen_US
dc.subjectекспериментen_US
dc.subjectнавантаженняen_US
dc.subjectнаплавные мостыen_US
dc.subjectсравнение результатовen_US
dc.subjectпролетные строенияen_US
dc.subjectекспериментen_US
dc.subjectнагрузкаen_US
dc.subjectfloating bridgesen_US
dc.subjectcomparison of resultsen_US
dc.subjectspans, experimenten_US
dc.subjectloaden_US
dc.titleАналіз результатів теоретичних розрахунків та натурних експериментів наплавного мостуen_US
dc.title.alternativeАнализ результатов теоретических расчетов и натурных экспериментов наплавного мостаen_US
dc.title.alternativeThe analysis of results of theoretical calculations and natural experiments of floating bridgeen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 05

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorbatiuk.pdf388,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.