Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБольшаков, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorБольшаков, Владимир Иванович-
dc.contributor.authorBolshakov, Volodymyr-
dc.contributor.authorДрожевська, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorДрожевський, Анна Владимировна-
dc.contributor.authorDrozhevska, Hanna-
dc.contributor.authorУзлов, Олег Володимирович-
dc.contributor.authorУзлов, Олег Владимирович-
dc.contributor.authorUzlov, Oleh-
dc.contributor.authorПучіков, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorПучиков, Александр Владимирович-
dc.contributor.authorPuchikov, Oleksandr-
dc.date.accessioned2021-05-12T10:59:42Z-
dc.date.available2021-05-12T10:59:42Z-
dc.date.issued2015-08-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/51204-
dc.identifier.citationДослідження корозійної стійкості перспективних низьколегованих конструкційних сталей / В. І. Большаков, Г. В. Дрожевська, О. В. Узлов, О. В. Пучіков // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2015. – № 7-8. – С. 10-21.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6381-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Світова економіка щорічно зазнає великих втрат унаслідок корозійного зносу конструкцій та транспортних машин. У деяких країнах збитки від корозії досягають кількох відсотків від ВВП. Розроблення новітніх матеріалів із підвищеною корозійною стійкістю дуже актуальне в наш час. Нане- сення лакофарбових покриттів не забезпечує належного захисту від корозії у випадку абразивного контакту вантажу із захисним матеріалом (вантажні вагони для перевезення насипних матеріалів). Мета статті. Про- вести дослідження корозійної стійкості розробленого новітнього матеріалу для вагонобудування. Порівняти отримані результати з корозійною стійкістю масової вагонної сталі 09Г2Д. Висновки. Проведені порівняльні дослідження показали, що корозійна стійкість перспективної сталі типу 20АТЮ на 10% вища порівняно зі стал- лю 09Г2Д. Наведено перспективність упровадження нової економнолегованої конструкційної сталіen_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Мировая экономика несет большие ежегодные потери вследствие коррозионного износа конструкций и транспортных машин. В некоторых странах потери от коррозии достига- ют нескольких процентов от ВВП. Разработка новых материалов с повышенной коррозионной стойкостью весьма актуальна в настоящее время. Нанесение лакокрасочных покрытий не обеспечивает надлежащей защиты от коррозии в случае абразивного контакта груза с защищаемым материалом (грузовые вагоны для перевозки сыпучих материалов). Цель статьи. Провести исследования коррозионной стойкости разработанного нового материала для вагоностроения.Сравнить полученные результаты с коррозионной стойкостью массово применя- емой в вагоностроении стали 09Г2Д. Вывод. Проведенные сравнительные исследования показали, что коррози- онная стойкость перспективной стали типа 20АТЮ на 10% выше по сравнению со сталью 09Г2Д. Показана перспективность внедрения новой экономнолегированной конструкционной стали-
dc.description.abstractEN: Problem statement. World economy suffers great annual losses due to corrosion deterioration of structures and vehicles. In some countries, losses from corrosion reach several percent of GDP. Development of new materials with increased corrosion resistance is highly relevant in the present time. Application of lacquer coatings do not provide adequate protection from corrosion in the event of abrasive contact of cargo with the protected material (freight wagons for the transport of bulk cargo). Purpose. Conduct the study of corrosion resistance of the new material developed for car building. Compare the results with the corrosion resistance of mass used in car building steel 09G2D. Conclusion Comparative studies have shown that the corrosion resistance of the perspective steel type 20ATYU is 10% higher compared to steel 09G2D. It was shown prospects of introduction of new economical-alloy structural steel-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкорозійна стійкістьen_US
dc.subjectвисокоміцний металопрокатen_US
dc.subjectвагонобудуванняen_US
dc.subjectатмосферна корозіяen_US
dc.subjectголчастий феритen_US
dc.subjectкоррозионная стойкостьen_US
dc.subjectвысокопрочный металлопрокатen_US
dc.subjectвагоностроение, атмосферная коррозияen_US
dc.subjectигольчатый ферритen_US
dc.subjectcorrosion resistanceen_US
dc.subjecthigh strength metalen_US
dc.subjectrailwayen_US
dc.subjectatmospheric corrosionen_US
dc.subjectacicular ferriteen_US
dc.titleДослідження корозійної стійкості перспективних низьколегованих конструкційних сталейen_US
dc.title.alternativeИсследование коррозионной стойкости перспективных низколегированных конструкционных сталейen_US
dc.title.alternativeStudy of corrosion resistance of perspective low-alloy structural steelsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 07-08

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolshakov.pdf514,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.