Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6426
Назва: Управління отриманнями отчетів: сучасна ситуація, проблеми, перспективи, інформаційна підтримка
Інші назви: The accounts receivable management: current situation, problems, prospects, information support
Автори: ‪Кононенко, Леся Віталіївна
Kononenko, Lesya,
Сисоліна, Наталія Петрівна
Sysolina, Nataliia,
‪Юрченко, Оксана Володимирівна
Yurchenko, Oksana
Ключові слова: інформаційне програмне забезпечення
автоматизація обліку
управління дебіторською заборгованістю
програмне забезпечення
дебіторська заборгованість
accounting automatio
software
information software
receivables
receivables management
Дата публікації: лют-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Кононенко Л. В. Управління отриманнями отчетів: сучасна ситуація, проблеми, перспективи, інформаційна підтримка / Л. В. ‪Кононенко, Н. П. Сисоліна, О. В. ‪Юрченко // Економічний простір. – 2021. – № 166. – С. 104-109
Короткий огляд (реферат): UK: У статті досліджено сучасний стан управління дебіторською заборгованістю, визначено основні проблеми та запропоновано шляхи їх подолання, включаючи бухгалтерський облік. Методологія дослідження базується на загальнонаукових методах пізнання: історичному, логічному, системному, індукції, дедукції, аналізі, синтезі; методи статистичної обробки даних, класифікації, групування. Акцент робиться на зростанні дебіторської заборгованості та її стабільно високій частці в оборотних активах вітчизняних підприємств за останні три роки, що вимагає розробки заходів щодо оптимізації управління нею. Сучасне програмне забезпечення, включаючи підсистему «Бухгалтерія» «1С: Підприємство 8», не містить окремого комплексу для обліку дебіторської заборгованості та резерву сумнівних боргів. Це визначає доцільність нарахування резерву сумнівних боргів у підсистемі "Бухгалтерський облік" у документі "Коригування боргу", який призначений для коригування заборгованості за взаєморозрахунками з контрагентами та відповідає за функцію списання боргу. Доведено, що процес управління дебіторською заборгованістю в умовах оцифрування можна оптимізувати, інтегруючи комунікаційні та мережеві технології. Інтеграційні процеси забезпечують формування загального інформаційного середовища на мікро- та макрорівні з доступом до внутрішніх та зовнішніх користувачів облікової інформації. Функцію обміну інформацією доцільно інтегрувати в єдину базу даних контрагентів у сучасних програмних продуктах для автоматизації бухгалтерського обліку. Це дозволить отримати інформацію про контрагентів, наявність договірних відносин, стан дебіторської заборгованості та порядок її погашення. Єдина база даних надасть можливість обміну інформацією між постачальниками, клієнтами, банківськими установами, юридичними та факторинговими організаціями, державними органами фіскальної служби та статистикою. Всі ці заходи дозволять оптимізувати процес управління дебіторською заборгованістю з точки зору використання інформаційних технологій. Перспективою подальших досліджень є вивчення інформаційного забезпечення управління дебіторською заборгованістю при застосуванні технології блокчейн.
EN: The article examines the current state of receivables management, identifies the main problems and suggests ways to over-come them, including accounting. The research methodology is based on general scientific methods of cognition: historical, logical, systemic, induction, deduction, analysis, synthesis; methods of statistical data processing, classification, grouping. Emphasis is placed on the growth of receivables and its consistently high share in the current assets of domestic enterprises over the past three years, which necessitates the development of measures to optimize its management. Modern software, including the subsystem "Accounting" "1C: Enterprise 8" does not contain a separate complex for accounting for receivables and the provision for doubtful debts. This determines the expediency of accrual of the provision for doubtful debts in the subsystem "Accounting" in the document "Debt Adjustment", which is designed to adjust the debt of mutual settlements with counterparties and is responsible for the function of debt write-off. It is proved that the process of receivables management in the conditions of digitalization can be optimized by integrating communication and network technologies. Integration processes provide the formation of a common information environment at the micro and macro levels with access to internal and external users of ac-counting information. It is advisable to integrate the function of information exchange with a single database of counterparties in modern software products for accounting automation. This will allow you to obtain information about counterparties, the existence of contractual relations, the state of receivables and the procedure for its repayment. The single database will provide an opportunity for information exchange between suppliers, customers, banking institutions, legal and factoring organizations, government agencies of the fiscal service and statistics. All these measures will optimize the process of managing receivables in terms of the use of information technology. The prospect of further research is to study the information support of receivables management in the application of blockchain technolog
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6426
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/821
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/166-18
Розташовується у зібраннях:№ 166

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kononenko .pdf300,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.