Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6440
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kovalska, Helena | - |
dc.contributor.author | Ковальська, Гелена Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Ковальская, Гелена Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Merylova, Iryna | - |
dc.contributor.author | Мерилова, Ірина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Мерилова, Ирина Александровна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-18T09:20:46Z | - |
dc.date.available | 2021-05-18T09:20:46Z | - |
dc.date.issued | 2015-10 | - |
dc.identifier | http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/56613 | - |
dc.identifier.citation | Kovalska H. The experience of formation of establishments of out - school education in Ukraine / H. Kovalska, I. Merylova // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. – 2015. – № 10. – С. 76-81. | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6440 | - |
dc.description.abstract | EN: Problem statement. Modern socio-economic conditions set new educational challenges in Ukraine influencing on the town planning aspects of development the network of different types of educational establishments, their location in building, architectural solutions. Ukrainian national model of out-school education is unique and reflects social and national specification of pedagogical development. All integrated innovations should be thoroughly comprehended and analyzed. During the years of development an extensive network of out-school education in the cities of Ukraine has been developed. There is a marked shortage of out-school educational establishments. Youth palaces of old type are not working at present. School clubs are not numerous and depressive with tendency to be totally eliminated. Unfortunately, existing normative base is still insufficient for complete extracurricular establishment network creation. Article’s purpose. To analyze problems, concerning out-school educational network formation and to provide suggestions regarding the calculation of the area of land plot. Conclusions. A number of issues stipulated by lack of appropriate scientific and conceptual works and regulatory parameters while improving of the network of out-school educational establishments arises. The problem areas in the regulatory framework are pointed out and possible solution has been proposed. The earlier a work program, authorized by the general out-school educational development will be formulated, the sooner the network of out-school establishments and improvement of quality of architectural and town planning solutions will be appeared | en_US |
dc.description.abstract | UK: Постановка проблеми. Сучасні соціально-економічні умови в Україні ставлять перед освітою нові завдання, які впливають на містобудівні аспекти розвитку мережі різних типів навчальних закладів, їх розміщення в забудові та архітектурні рішення навчальних корпусів. Українська національна модель позашкільної освіти унікальна і відображає національну специфіку розвитку суспільства та педагогічної науки. Всі інтегровані нововведення повинні бути чітко проаналізовані, осмислені та перероблені. В процесі багаторічного розвитку в провідних містах України склалася розгалужена мережа закладів освіти. Позашкільних навчальних закладів не вистачає: старі палаци піонерів не функціонують, гуртки та секції при школах не численні і депресивні, аж до повної ліквідації. На жаль, існуюча нормативна база недостатня для створення повноцінної мережі позашкільних навчальних закладів. Мета статті - проаналізувати питання формування мережі позашкільних навчальних закладів, надати пропозиції стосовно розрахунку площі земельних ділянок. Висновки. У ході удосконалення мережі позашкільних навчальних закладів виникає низка питань, зумовлених відсутністю відповідних науково-концептуальних розробок та нормативних параметрів. Ця стаття покликана позначити проблемні зони в нормативній базі та можливі шляхи їх вирішення. Чим раніше буде сформована відповідна робоча програма загального розвитку позашкільної освіти, тим скоріше з’явиться інструмент удосконалення мережі позашкільних закладів освіти та підвищення якості архітектурно- містобудівних рішень | - |
dc.description.abstract | RU: Постановка проблемы. Современные социально-экономические условия в Украине ставят перед образованием новые задачи, которые влияют на градостроительные аспекты развития сети различных типов учебных заведений, их размещения в застройке и архитектурные решения учебных корпусов. Украинская национальная модель внешкольного образования уникальна и отражает национальную специфику развития общества и педагогической науки. Все интегрируемые нововведения должны быть четко проанализированы, осмыслены и переработаны. В процессе многолетнего развития в ведущих городах Украины сложилась разветвленная сеть учебных заведений. Внешкольных учебных заведений хронически не хватает: старые дворцы пионеров не функционируют, кружки и секции при школах малочисленны и депрессивны, вплоть до полной ликвидации. К сожалению, сложившаяся нормативная база пока недостаточна для создания полноценной сети внешкольных учебных заведений. Цель статьи - проанализировать вопросы формирования сети внешкольных учебных заведений, предоставить предложения относительно расчета площади земельных участков. Выводы. При усовершенствовании сети внешкольных учебных заведений возникает ряд вопросов, обусловленных отсутствием соответствующих научно-концептуальных разработок и нормативных параметров. Данная статья призвана обозначить проблемные зоны в нормативной базе и возможные пути их решения. Чем раньше будет сформирована соответствующая рабочая программа общего развития внешкольного образования, тем скорее появится инструмент совершенствования сети внешкольных учебных заведений и повышения качества архитектурно-градостроительных решений | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | out-school education | en_US |
dc.subject | out-school educational establishments | en_US |
dc.subject | out-school educational system | en_US |
dc.subject | out-school educational establishment’s network’s | en_US |
dc.subject | types of out-school educational establishments buildings | en_US |
dc.subject | позашкільна освіта | en_US |
dc.subject | заклад позашкільної освіти | en_US |
dc.subject | система позашкільної освіти | en_US |
dc.subject | мережа закладів позашкільної освіти | en_US |
dc.subject | типи будівель позашкільних закладів освіти | en_US |
dc.subject | внешкольное образование | en_US |
dc.subject | заведение внешкольного образования | en_US |
dc.subject | система внешкольного образования | en_US |
dc.subject | сеть заведений внешкольного образования | en_US |
dc.subject | типы зданий внешкольных учебних заведений | en_US |
dc.title | The experience of formation of establishments of out - school education in Ukraine | en_US |
dc.title.alternative | Досвід формування закладів позашкільної освіти в Україні | en_US |
dc.title.alternative | Опыт формирования заведений внешкольного образования в Украине | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | № 10 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KOVALSKA.pdf | 1,58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.