Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6478
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євсєєва, Галина Петрівна | - |
dc.contributor.author | Yevsieieva, Halyna | - |
dc.contributor.author | Савицький, Микола Васильович | - |
dc.contributor.author | Savytskyi, Mykola | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T10:14:55Z | - |
dc.date.available | 2021-05-21T10:14:55Z | - |
dc.date.issued | 2021-02 | - |
dc.identifier | DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.230221.132.728 | - |
dc.identifier | http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/232938 | - |
dc.identifier.citation | Євсєєва Г. П. Реалізація нормативно-правових засад академічної доброчесності у пдаба: здобутки та перспективи / Г. П. Євсєєва, М. В. Савицький // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 1. – С. 132-146 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6478 | - |
dc.description.abstract | UK: Постановка проблеми. В умовах сучасного розвитку суспільства все частіше стає актуальною необхідність підвищення якості підготовки висококваліфікованих і конкурентоспроможних кадрів, що не тільки володіють глибокими фундаментальними знаннями, а й здатні самостійно і творчо виконувати професійні завдання, усвідомлювати особистісну і суспільну значимість професійної діяльності, можуть нести відповідальність за її результати та бути доброчесними у своїх діяннях. Запит українського суспільства на відповідального та доброчесного фахівця, якого готують (виховують) в освітянських закладах України, спричинив зміни українського освітянського законодавства. Відповідно до ст. 42 Закону України «Про освіту», прийнятого у 2017 році, вперше в нормативно-правовий обіг держави введено поняття «академічна доброчесність». Актуальність досліджуваної теми полягає у тому, що інтеграційні зміни в суспільному житті України, викликані підписанням Угоди з ЄС, зумовили суттєві зміни в українському законодавстві, яке стосується освіти. Новий Закон України «Про освіту», який містить нові вимоги до стандартів освіти, зокрема, у межах ст. 42 цього Закону. На нашу думку, цікавим видається аналіз поняття «академічна доброчесність» та нормативно-правові документи щодо реалізації цієї статті у ЗВО. Мета статті – проаналізувати нормативно-правові документи реалізації питань академічної доброчесності у закладах вищої освіти у Придніпровській академії будівництва та архітектури. Висновки. ЗВО, зокрема і ПДАБА, успішно прийняли нормативно-правові документи щодо академічної доброчесності відповідно до вимог українського законодавства та просуваються далі у напрямку реалізації основних принципів академічної доброчесності, розробляючи механізми впровадження. | en_US |
dc.description.abstract | EN: In the modern development of society the need to improve the quality of training of highly qualified and competitive personnel with not only broad fundamental knowledge, but also able to independently and creatively solve professional problems, realize the personal and social significance of professional activity, can be responsible for its results. and be honest in their actions becomes more urgent. The demand of the Ukrainian society for a responsible and virtuous specialist, who is trained (educated) in educational institutions of Ukraine, has led to changes in Ukrainian educational legislation. In accordance with Article 42 of the Law of Ukraine ”On Education”, adopted in 2017, for the first time in the legal circulation of the state introduced the concept of “academic integrity”. The relevance of the research topic is that the integration changes in the public life of Ukraine, which are caused by the signing of the Agreement with the EU, have led to significant changes in Ukrainian legislation relating to education. The new Law of Ukraine “On Education”, which contains new requirements for educational standards, in particular, within the framework of Article 42 of this Law. In our opinion, the analysis of the concept of “academic integrity” and regulatory documents on the implementation of this article in the Free Economic Zone seem interesting. The purpose of the article. Analyze the legal documents for the implementation of issues of academic integrity in higher education institutions, in particular in the Dnieper Academy of Civil Engineering and Architecture. Conclusions. The Free Economic Zone, in particular the Dnieper State Academy of Civil Engineering and Architecture, has successfully adopted legal documents on academic integrity in accordance with Ukrainian legislation and is moving forward to implement the basic principles of academic integrity by developing implementation mechanisms. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | академічна доброчесність | en_US |
dc.subject | Закон «Про освіту» | en_US |
dc.subject | нормативно-правове забезпечення | en_US |
dc.subject | нормативно-правове регулювання | en_US |
dc.subject | academic integrity | en_US |
dc.subject | law “On education” | en_US |
dc.subject | normative-legal maintenance | en_US |
dc.subject | normative-legal regulation | en_US |
dc.title | Реалізація нормативно-правових засад академічної доброчесності у пдаба: здобутки та перспективи | en_US |
dc.title.alternative | Implementation of regulatory and legal principles of academic integrity in psacea: achievements and prospects | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
YEVSIEIEVA.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.