Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/648
Title: | Маркетингові інструменти в розвитку малого та середнього бізнесу |
Other Titles: | Marketing tools in small and medium business development |
Authors: | Плотницька, Світлана Іванівна Plotnytska, Svitlana |
Keywords: | малі та середні підприємства маркетингові інструменти розвиток маркетингові комунікації канали розподілу small and medium enterprises marketing tools development marketing communications distribution channels |
Issue Date: | Aug-2017 |
Citation: | Плотницька С. І. Маркетингові інструменти в розвитку малого та середнього бізнесу / С. І. Плотницька // Економічний простір. - 2017. - № 124. - С. 192-203. |
Abstract: | UK: В статті проаналізовано виклики та можливості, пов'язані з використанням маркетингових інструментів для розвитку малого та середнього бізнесу в Україні. Дослідження з цього питання є недостатніми, незважаючи на значну кількість
досліджень маркетингової діяльності підприємств. В дослідженні був використаний кількісний метод, отримані статистичні дані були проаналізовані за
допомогою статистичного пакету соціальних наук (SPSS). Опитування проводилось протягом 2017 року у трьох областях України. Результати дослідження показали, що канали розподілу та комплекс маркетингових комунікацій визнані важливими та дуже важливими, але ці маркетингові
інструменти використовуються лише кілька разів на рік. Використання маркетингових інструментів є важливим, оскільки позитивно впливає на продаж,
покращує комунікацію та співпрацю між підприємствами та споживачами, сприяє зростанню кількості споживачів, що призводить до збільшення прибутку та створює нові можливості для малих та середніх підприємств. Інтенсивне
використання інструментів просування має розглядатися як можливість для цих підприємств в Україні подолати поточні проблеми та покращити свій бізнес. EN: This paper describes the challenges and opportunities related to the use of marketing tools for improving business of the small and medium enterprises (SMEs) in Ukraine. The research on this subject in Ukraine is scarce despite the rich research of enterprises marketing activities. The method used in this paper is quantitative, based on survey data collected from enterprises followed by statistical data analyses using Statistical Package for Social Sciences (SPSS). The survey was conducted during 2017 in three regions of Ukraine. The results have showed that developed channels of distribution and communication mix have been recognized as important and very important, but these marketing tools are used only few times per year. The use of marketing tools is important because they have positive influence on sale, improve communication and cooperation between enterprises and with consumers, increase the number of consumers, which leads to higher profit and creates new opportunities for SMEs. Intensive use of promotion tools should be seen as an opportunity for these enterprises in Ukraine to overcome current challenges and improve their business. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/648 |
Other Identifiers: | http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_124_18 |
Appears in Collections: | № 124 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Plotnytska.pdf | 204,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.