Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6547
Назва: Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок (на прикладі ТОВ «Дніпросила»)
Автори: Бебешко, Максим
Варламова, Ольга Аркадіївна (керівник)
Ключові слова: міжнародна економічна діяльність
вихід на зарубіжний ринок
стратегія
ЗЕД
Білорусь
прогнозування
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Бебешко М. Розробка стратегії виходу підприємства на міжнародний ринок (на прикладі ТОВ «Дніпросила») : магіст. робота : 292 Міжнародні економічні відносини / Максим Бебешко ; керівник О. А. Варламова. – Дніпро, 2020. – 111 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6547
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bebeshko.docx
  Restricted Access
1,24 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.