Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6568
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБольшак, Вікторія-
dc.contributor.otherБойко, Тетяна Юріївна (керівник)-
dc.date.accessioned2021-06-02T05:03:01Z-
dc.date.available2021-06-02T05:03:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБольшак В. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі : магіст. робота : 075 Маркетинг / Вікторія Большак ; керівник Т. Ю. Бойко. – Дніпро, 2020. – 116 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6568-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectрекламна галузьen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectшляхи підвищенняen_US
dc.titleШляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузіen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolshak.docx
  Restricted Access
493,97 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.