Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6634
Назва: Використання програмного забезпечення ASOFT CRM для оптимізації бізнес-процесів
Інші назви: Использование программного обеспечения ASOFT CRM для оптимизации бизнес-процессов
Using «ASOFT CRM» software to optimize business processe
Автори: Мозгова, Галина Валентинівна
Мозговая, Галина Валентиновна
Mozgova, Galyna
Петряєв, Олексій Олександрович
Петряев, Алексей Александрович
Petriaiev, Oleksii
Штих, Є. А.
Штих, Е. А.
Shtykh, Yevheniya
Ключові слова: CRM-система
інновація
маркетинг
програмне забезпечення
додаток
відносини з клієнтами
инновация
программное обеспечение
приложение
отношения с клиентами
CRM system
innovation
marketing
software
application
customer relations
Дата публікації: бер-2021
Бібліографічний опис: Мозгова Г. В. Використання програмного забезпечення ASOFT CRM для оптимізації бізнес-процесів / Г. В. Мозгова, О. О. Петряєв, Є. А. Штих // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 29. – С. 87-91.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розкривається значення CRM-систем як клієнтоорієнтованої концепції ведення бізнесу, актуальність їх упровадження із метою стандартизації роботи персоналу з клієнтами та автоматизації виробничих, маркетингових, збутових та управлінських операцій. Наведено функціональні можливості як CRM-систем у цілому для компанії, так і для окремих бізнес-процесів, ефективність яких напряму залежить від систематизації та впорядкування роботи підприємства. Об’єктивно оцінено потребу в запроваджені CRM-систем у компаніях для забезпечення даним видом систем підвищення якості обслуговування клієнтів, зменшення трудових затрат на обробку, аналіз та адаптування інформації. Охарактеризовано потребу українських підприємств у впровадженні CRM-систем як інноваційного продукту, що підвищує конкурентоспроможність сучасних підприємств. Увесь функціонал CRM-систем було розглянуто на прикладі додатку ASOFT CRM.
RU: В статье раскрывается значение CRM-систем как клиентоориентированной концепции ведения бизнеса, актуальность их внедрения с целью стандартизации работы персонала с клиентами и автоматизации производственных, маркетинговых, сбытовых и управленческих операций. Приведены функциональные возможности как CRM-систем в целом для компании, так и для отдельных бизнес-процессов, эффективность которых напрямую зависит от систематизации и упорядочения работы предприятия. Объективно оценена потребность введения CRM-систем в компаниях для обеспечения данным видом систем повышения качества обслуживания клиентов, уменьшения трудовых затрат на обработку, анализ и адаптацию информации. Охарактеризована потребность украинских предприятий во внедрении CRM-систем как инновационного продукта, который повышает конкурентоспособность современных предприятий. Весь функционал CRM-систем рассмотрен на примере приложения ASOFT CRM.
EN: This article reveals the importance of CRM-systems as a customer-oriented concept of doing business, the relevance of their implementation in order to standardize the work of staff with customers and automate production, marketing, sales and management operations. The functional capabilities of both CRM-systems as a whole for the company and for individual business processes, the effectiveness of which directly depends on the systematization and streamlining of the enterprise. The need for the implementation of CRM-systems in companies is objectively assessed, due to the provision of this type of systems to improve the quality of customer service, reduce labor costs for processing, analysis and adaptation of information. The need of Ukrainian enterprises in the implementation of CRM-systems as an innovative product that increases the competitiveness of modern enterprises is described. Based on the positive impact of CRM on the life of the organization in today's market, a list of opportunities for total control of the transaction with the client, on whose loyalty the success of any company depends. The article considers the CRM system as a factor in increasing the competitiveness of the organization. Emphasis is placed on the main tools of the CRM system, which allow to increase productivity and optimize the product portfolio of the enterprise. The efficiency and application of CRM-systems for business management, organization of business processes of economic entities are determined. The basic principles, conditions and features of effective implementation of CRM-systems are revealed. The CRM system as a type of software is the most relevant tool for working with clients and directly with databases, which fully corresponds to the modern need for innovation. The article gives the concept of CRM-system, describes its tasks and functions. The article considers modern CRM-systems (application software, customer relationship management system) as an innovative tool to increase the competitiveness of the organization. All the functionality of CRM-systems was also considered on a separate example of the application "ASOFT CRM".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6634
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/29_2021/15.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.29-13
Розташовується у зібраннях:№ 2 (29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mozgova.pdf229,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.