Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6660
Назва: Успіх у бізнесі: питання дискусії змісту інтерпретації змісту та методологічна кадр для оцінки
Інші назви: Business success: discussion issues of content interpretation and methodological framework for assessment
Автори: Лігоненко, Лариса Олександрівна
Ligonenko, Larisa
Чумак, А. Д.
Chumak, Anastasiia
Ключові слова: успіх підприємства
ефективність підприємства
критерії успіху
портрет успішного підприємства
інтегральні якісні характеристики
оцінка успіху
enterprise success
enterprise efficiency
evaluation of success
portrait of a successful enterpris
integral qualitative characteristics
success criteria
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Лігоненко Л. О. Успіх у бізнесі: питання дискусії змісту інтерпретації змісту та методологічна кадр для оцінки / Л. О. Лігоненко, А. Д. Чумак // Економічний простір. – 2021. – № 167. – С. 67-70‬‬
Короткий огляд (реферат): UK: Ефективна економічна діяльність будь-якого підприємства, незалежно від розміру, є важливим фактором економічного і соціального розвитку економіки країни, підвищення добробуту та якості життя населення, збільшення ВВП держави тощо. Щоб досягти успіху в бізнесі сьогодні, підприємці повинні бути гнучкими та мати гарні навички планування та організації. Зростаюча невизначеність та мінливість зовнішнього середовища вимагають від підприємців та менеджерів високої компетентності у створенні бізнес-структур. Відповідно виникає питання щодо визначення кінцевої мети створення та функціонування бізнесу (підприємства), а також формування термінологічного поля (сукупності термінів), які використовуються для цього. Метою статті є поглиблення вивчення проблеми оцінки успішності підприємництва та шляхів підвищення успіху малого та середнього бізнесу. Актуальність статті полягає у необхідності розкрити зміст поняття "успіх підприємства", яке є невід'ємною якісною характеристикою стану підприємства, відображає наявність конкурентних переваг та потенціал для подальшого розвитку. У статті описано характеристики поняття "успіх підприємства" шляхом систематизації визначення поняття іншими авторами та висвітлення ключових аспектів зосередження уваги. Висвітлено методологічні підходи до оцінки успіху бізнесу різних вчених та проаналізовано їх розробки. Теоретичні методи дослідження були застосовані для формування нових гіпотез щодо визначення та аналізу навчальної діяльності. Результатом дослідження став вибір та змістовне розкриття найважливіших критеріїв успіху підприємства, включаючи міри успіху як для власників, так і для споживачів та партнерів / інвесторів. Сформувався «портрет» успішного підприємства.
EN: Effective economic activity of any enterprise, regardless of size, is an important factor in the economic and social devel-opment of the country's economy, improving the welfare and quality of life of the population, increasing the GDP of the state and the like. To succeed in business today, entrepreneurs need to be flexible and have good planning and organization skills. The growing uncertainty and variability of the external environment require entrepreneurs and managers to be highly com-petent in setting up business structures. Accordingly, the question arises of determining the ultimate goal of the creation and operation of the business (enterprise), as well as the formation of the terminological field (set of terms), which are used for this purpose. The purpose of the article is to deepen the study of the problem of assessing the success of entrepreneurship and ways to increase the success of small and medium-sized businesses. The relevance of the article lies in the need to dis-close the content of the concept of "enterprise success", which is an integral qualitative characteristic of the state of the enterprise, reflects the presence of competitive advantages and the potential for further development. The article describes the characteristics of the concept of "enterprise success" through the systematization of the definition of the concept by other authors and highlighting the key aspects of focusing attention. The methodological approaches to assessing the success of the business of various scientists are highlighted and their developments are analyzed. Theoretical research methods have been applied to form new hypotheses regarding the definition and analysis of academic performance. The result of the study was the selection and meaningful disclosure of the most important criteria for the success of an enterprise, including mea-sures of success for both owners and consu-mers and partners / investors. A “portrait” of a successful enterprise has been formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6660
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/834
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/167-12
Розташовується у зібраннях:№ 167

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ligonenko.pdf287,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.