Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6807
Назва: Cистема навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів
Інші назви: Система обучения начертательной геометрии будущих архитекторов
The system of teaching descriptive geometry of future architects
Автори: Ткач, Дмитро Іванович
Ткач, Дмитрий Иванович
Tkach, Dmytro
Ключові слова: концепція
система
структура
форма
геометрія
графіка
простір
геометрія
модель
алгоритм
геометрографічна освіченість
дидактика
педагогіка
геометрографическая образованность
концепция
графика
геометрия
простор
algorithm
pedagogies
projection
system
graphics
form
space
didactics
structure
geometry-graphic education
geometry
model
conception
Дата публікації: 15-гру-2017
Видавництво: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, МОН України
М-во освіти і науки України
Бібліографічний опис: Ткач Д. І. Cистема навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів : дис. ... д-ра. пед. наук : спец. : 13.00.04 : захищена 15.12.17 / Ткач Дмитро Іванович ; М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – Київ, 2017. – 313 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Дисертаційне дослідження присвячене оновленню курсу нарисної геометрії шляхом запровадження в практику методичної системи її навчання майбутніх архітекторів на основі природо відповідної концепції системного розуміння як об’єкту, який зображується, так і його оборотного зображення. Розроблені науково-методичні, психолого-педагогічні і фізіологічні основи викладання нарисної геометрії на основі її системної парадигми. Об’єктом дослідження є процес навчання нарисної геометрії майбутніх архітекторів і шляхи його подальшого удосконалення, а її предметом, - теорети- ко-методична система реалізації системного підходу до навчання нарисної геометрії як фундаментальної навчальної дисципліни. В процесі дослідження були виконані наступні завдання: 1. Обґрунтована необхідність розробки концепції системності змісту нарисної геометрії, яка була представлена у вигляді монографій «Системная начертательная геометрія» і «Методика навчання майбутніх архітекторів нарисної геометрії». 2. Розроблена методична підсистема геометрографічної підготовки майбутніх архітекторів, а також їх позиційних і метричних складових; 3. Розроблена методична підсистема навчання майбутніх архітекторів сучасної раціональної побудови наочних зображень архітектурних об’єктів; 4. Доведена ефективність педагогічної технології, що пропонується. Впровадження системної парадигми розуміння природи об’єктів в теорію їх зображень перетворює традиційну нарисну геометрію як прикладну навчальну дисципліну в системну нарисну геометрію як фундаментальну математичну науку, яка б мала бути стрижневою спеціальною дисципліною у професійній геометрографічній підготовці майбутніх архітекторів. Дидактичний зміст системної нарисної геометрії визначає її як новий напрям подальшого розвитку теорії оборотних зображень, а розроблена педагогічна технологія її навчання студентів-архітекторів є інноваційною.
RU: Диссертационное исследование посвящено обновлению курса начертательной геометрии для разработки методической системы её обучения будущих архитекторов на основе природо-соответственной концепции системного понимания как изображаемого объекта, так и его обратимого изображения. Разработаны научно-методические, психолого-педагогические и физиологические основы преподавания начертательной геометрии на основе её системной парадигмы. Объектом исследования является процесс обучения начертательной геомет- рии будущих архитекторов, а её предметом, - теоретико-методическая система реализации системного подхода к обучению начертательной геометрии как фундаментальной учебной дисциплины. В процессе исследования были выполнены следующие задания: 1. Обоснована необходимость разработки концепции системности содержания начертательной геометрии, которая была выполнена в виде монографий «Системная начертательная геометрия» и «Методика обучения будущих архитекторов начертательной геометрии»; 2. Разработана методическая подсистема геометро-графической подготовки будущих архитекторов, а также её позиционная и метрическая составляющие. 3. Разработана методическая подсистема обучения будущих архитекторов современному рациональному построению наглядных изображений архитектурных объектов; 4. Доказана эффективность предлагаемой педагогической технологии обучения. Внедрение системной парадигмы понимания природы объектов в теорию их изображений преобразует традиционную начертательную геометрию как прикладную учебную дисциплину в системную начертательную геометрию как фундаментальную математическую науку, которая должна быть первой специальной дисциплиной для прпрофессиональной геометро-графической подготовки будущих архитекторов.
EN: The thesis deals with updating the course of descriptive geometry for development of methodical system of training of future architects based on the nature of the respective concepts of systemic understanding of how the depicted object and its image is invertible. Developed scientific-methodical, psychological-pedagogical and physiologicalpedagogical bases of teaching of descriptive geometry on the basis of its system paradigm. The object of the research is the process of the descriptive geometry training of future architects and its subject is theoretic methodic system of realization of system approach to the descriptive geometry, training as a fundamental educational branch. The flouring tasks were carried out in the process of research: 1.The necessity of narking out the conception of descriptive geometry systematic content, which was implemented in the form monographs “Systematic descriptive geometry” and “Methods of descriptive geometry training of future architects” was grounded. 2. The methodic system of geometry-graphic training of future architects and also their positional and metric components was worked out. 3. The methodic subsystem for future architects training of modern rational сonstruction of visual image of architectural objects was worked out. 4. The efficiency of proposed pedagogic training technology was proved. 5. The introduction of system paradigm of nature objects comprehension in the theory of their images transforms the traditional descriptive geometry as an applied, educational branch into systematic descriptive geometry as a fundamental mathematic science, which must be the first special, but not general educational branch for professional geometry-graphic training of future architects the didactic content of systematic descriptive geometry determines it as new trend of further development of reversible images theories, and its pedagogic technology of future architects training is innovation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6807
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткач Д. І. Дисертація .pdf69,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.