Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМардус, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorMardus, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-06-02T18:53:19Z-
dc.date.available2019-06-02T18:53:19Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_8-
dc.identifier.citationМардус Н. Ю. Розуміння ринку і його класифікація за ознаками / Н. Ю. Мардус // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 61-70.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683-
dc.description.abstractUK: Стаття спрямована на дослідження поняття «ринок» як основної економічної категорії, що завжди знаходилося в центрі уваги провідних вчених. У статті надається визначення економічної сутності та змісту поняття «ринок» на основі класифікаційних ознак з відокремленням його відмінностей і структурних елементів, що розглядали його з різних точок зору. Розроблено класифікацію ринків за: масштабом та територіальним аспектом, товарно-галузевою деталізацію, рівнем насиченості, рівнем державного впливу, призначенням об’єктів ринкових відносин, умовами функціонування та розвитку конкуренції. Відокремлено поняття «ринкова економіка», «ринок товарів», «внутрішній ринок», «внутрішній ринок товарів» і наділене як традиційними так і новими ознаками. Встановлено, що внутрішній ринок товарів – це система децентралізованого товарообміну, яка має просторові межі в яких відбуваються взаємовідносини учасників ринку на основі цін, за допомогою грошей та в умовах конкуренції. Визначено важливість дослідження структури ринку за його масштабом з виділенням внутрішнього ринку, який є макроекономічною інфраструктурою, основою функціонування національної економіки та відіграє роль в забезпеченні соціально-економічного розвитку країни і усього суспільства. Систематизовано елементи внутрішнього ринку товарів та встановлено їх взаємозв’язок, що є перспективою подальших наукових розробок в даному напрямі.en_US
dc.description.abstractEN: The concept of "market" as the main economic category, which has always been the focus of attention of leading scientists is an object of investigation in the article. The definitions of the economic essence and the content of the concept of "market", on the basis of classification characteristics with the separation of its differences and structural elements, have been presented. The classification of markets by scale and territorial aspect, commodity-sector detail, level of saturation, level of state influence, appointment of objects of market relations, conditions of functioning and development of competition, has been worked out. The notion of "market economy", "commodity market", "domestic market", "internal market of goods" have been separated. Their traditional and new features have been proposed. It has been established that the domestic market of goods is a system of decentralized commodity exchange, which has spatial boundaries in which the relations of market participants are based on prices, with the help of money and in conditions of competition. The importance of studying the structure of the market on its scale with the allocation of the domestic market, which is a macroeconomic infrastructure, the basis of the functioning of the national economy and plays a role in ensuring the socio-economic development of the country and society as a whole, has been emphasized. The elements of the internal market of goods have been systematized and their interrelation has been established. The authors believe that these aspects are the prospect issues of further scientific investigations.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectринкова економікаen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectтоварний ринокen_US
dc.subjectвнутрішній ринокen_US
dc.subjectознакиen_US
dc.subjectкласифікаціяen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectmarket economyen_US
dc.subjectcommodityen_US
dc.subjectcommodity marketen_US
dc.subjectinternal marketen_US
dc.subjectsignsen_US
dc.subjectclassificationen_US
dc.titleРозуміння ринку і його класифікація за ознакамиen_US
dc.title.alternativeMarket definition and its classification by observationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 126

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mardus .pdf718,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.