Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/684
Назва: Особливості екскурсійного обслуговування іноземних туристів
Інші назви: Features of excursions to foreign tourists
Автори: Петрова, Катерина Вадимівна
Petrova, Kateryna
Джинджоян, Володимир Вергарович
Dzhyndzhoian, Volodymyr
Сардак, Сергій Едуардович
Sardak, Serhii
Ключові слова: гід-перекладач
екскурсійне обслуговування
екскурсовод
іноземний турист
супровід
guide-interpreter
excursion service
guide
foreign tourist
escort
Дата публікації: жов-2017
Бібліографічний опис: Петрова К. В. Особливості екскурсійного обслуговування іноземних туристів / К. В. Петрова, В. В. Джинджоян, С. Е. Сардак // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 71-81.
Короткий огляд (реферат): UK: Екскурсійне обслуговування іноземних туристів є важливим фактором розвитку міжнародного туризму в Україні. Надання якісних послуг в сфері супроводу іноземних туристів передбачає спеціальну підготовку фахівців та участь широкого кола обслуговуючих компаній. У статті розглянуто комплекс необхідних знань, умінь, навичок та особистісних якостей супроводжуючих осіб. На основі аналізу країн-експортерів та динаміки відвідування України протягом 10 років визначено основні туристичні потоки й як похідна запропоновано зміст підготовки та викладення інформаційного матеріалу фахівцями супроводу, зазначено особливості міжкультурної комунікації, вербальні та невербальні аспекти, психолінгвістичні особливості, манери поведінки, дотримання етикету. Висвітлення науково-методичних основ екскурсійного обслуговування іноземних туристів постає запорукою підвищення якості супроводу, який здійснюють гідиперекладачі, екскурсоводи, спортивні інструктори, провідники та інші фахівці.
EN: Excursion service of foreign tourists is an important factor in the development of international tourism in Ukraine. Provision of high-quality services in the field of foreign tourists support involves special training of specialists and participation of a wide range of service companies. The article considers the complex of necessary knowledge, skills, skills and personal qualities of accompanying persons. Based on the analysis of exporting countries and the dynamics of visits to Ukraine during 10 years, the main tourist flows have been determined, and the content of the preparation and presentation of the information material by the support staff is proposed as a derivative, the features of intercultural communication, verbal and nonverbal aspects, psycholinguistic features, behavior patterns, compliance with etiquette are specified. The coverage of the scientific and methodological basis of excursion service of foreign tourists is a guarantee of improving the quality of escort, carried out by guidestranslators, tour guides, sports instructors, leaders and other specialists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/684
Інші ідентифікатори: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_9
Розташовується у зібраннях:№ 126

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrova .pdf220,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.