Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6909
Назва: Оптимізація процесу адаптації студента до закладу вищої освіти
Інші назви: Optimization of the process of adaptation of a student to a higher educational institution
Автори: Білополий, Віктор Васильович
Bilopolyi, Viktor
Складановська, Марина Григорівна
Skladanovska, Maryna
Ключові слова: адаптація
суб’єкт-суб’єктне педагогічне спілкування
психологічний супровід
креативність
система освіти
інтелектуальний розвиток
adaptation
subject-subject pedagogical communication
psychological support
creativity
education system
intellectual development
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Білополий В. В. Оптимізація процесу адаптації студента до закладу вищої освіти / В. В. Білополий, М. Г. Складановська // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 2. – С. 20-27‬‬‬‬
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Проблема адаптації студентів до закладу вищої освіти в наш час набуває великого науково-практичного значення. Злам динамічних стереотипів під час переходу від шкільної системи до навчання у вищій школі, зміна побутових умов для іногородніх студентів, нове соціальне середовище − усе це супроводжує першокурсника і вимагає формування психологічних механізмів адаптації особистості вчорашнього школяра до нових умов життя і діяльності. Мета дослідження: визначення структурних складових процесу адаптації, основних напрямків оптимізації процесу адаптації, створення поліфункціональної моделі процесу адаптації студента до вищого навчального закладу. Висновки. Основна мета оптимізації процесу адаптації студента до вищого навчального закладу – це створення умов розвитку, самовдосконалення й розкриття творчого потенціалу особистості студента. Отже, ми бачимо такі шляхи вирішення зазначених проблем: психолого-педагогічна підготовка кураторів студентських груп; упровадження інноваційних технологій у педагогічний процес; підвищення психолого-педагогічної кваліфікації викладацького складу вищого навчального закладу; робота з обдарованою молоддю, розвиток креативності студентів у процесі навчання; розвиток студентської ініціативи і самоврядування; психологічне забезпечення методичної й навчально-виховної роботи у вищому навчальному закладі; психологічний супровід розвитку особистості студента в процесі навчання: опанування навичок самостійної роботи, комунікативних навичок, розкриття психологічних особливостей розвитку власного творчого потенціалу, вирішення особистісних проблем.
EN: Formulation of the problem. The problem of adaptation of students to institutions of higher education in our time is of great scientific and practical importance. The breakdown of dynamic stereotypes during the transition from the school system to higher education, the change in living conditions for nonresident students, a new social environment − all this accompanies the freshman and requires the formation of psychological mechanisms of adaptation of the personality of yesterday's schoolchild to new conditions of life and activity. The purpose of the research: determination of the structural components of the adaptation process, determination of the main directions of optimization of the adaptation process, creation of a multifunctional model of the student's adaptation process to the university. Conclusions. The main goal of optimizing the process of adaptation of a student to the university is to create conditions for the development, self-improvement and disclosure of the creative potential of the student's personality. So, we see the same ways of solving the indicated problems: psychological and pedagogical training of the supervisors of student groups; introduction of innovative technologies in the pedagogical process; improving the psychological and pedagogical qualifications of the teaching staff of a higher educational institution; work with gifted youth, development of students' creativity in the learning process; development of student initiative and self-government; psychological support of methodological and educational work in a higher educational institution; psychological support for the development of the student's personality in the learning process: mastering the skills of independent work, communication skills, disclosing the psychological characteristics of the development of one's creative potential, solving personal problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6909
Інші ідентифікатори: DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.270421.20.747
http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/235811
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BILOPOLYI.docx84,56 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.