Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєдін, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorSiedin, Volodymyr-
dc.contributor.authorГрабовець, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorGrabovets, Oksana-
dc.contributor.authorКовба, Владислав Валерійович-
dc.contributor.authorKovba, Vladyslav-
dc.contributor.authorУльянов, Василь Юрiйович-
dc.contributor.authorUlianov, Vasyl-
dc.contributor.authorМикало, В. В.-
dc.contributor.authorMicalo, V. V.-
dc.date.accessioned2021-07-21T10:47:44Z-
dc.date.available2021-07-21T10:47:44Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.270421.88.755-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/235823-
dc.identifier.citationВикористання гірських порід для облицювання будівель ПДАБА в навчальому процесі /В. Л. Сєдін, О. М. Грабовець, В. В. Ковба та ін. // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 2. – С. 88-98en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6915-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Проблема вдосконалення навчального процесу може бути вирішена завдяки збільшенню колекцій мінералів і порід, які можна зустріти кожного дня, але з різних причин не звернути на них увагу. Зазвичай для облицьовування використовували найліпші зразки різноманітного кам’яного матеріалу. Так само і в зовнішньому і внутрішньому облицюванні приміщень академії були використані різновиди гірських порід, що відрізняються міцністю, забарвленням, текстурою, структурою і включеннями мінералів і являють собою найкращі зразки декоративних матеріалів будівництва. Мета статті − враховуючи, що у зовнішньому та внутрішньому облицюванні деяких корпусів ПДАБА свого часу були використані різноманітні гірські породи всіх основних типів: магматичні, метаморфічні, осадові, з багатьох родовищ, нині розташованих у різних державах, усе це різноманітне кам’яне вбрання академії цілком можна використовувати в навчальному процесі, зокрема, для вивчення мінералів і гірських порід у межах дисципліни «Інженерна геологія». Висновки. Різноманітне кам'яне оздоблення академії цілком можливо використовувати в навчальному процесі, зокрема, для вивчення мінералів і гірських порід у рамках викладання дисципліни «Інженерна геологія», яка читається для всіх студентів будівельного й архітектурного факультетів, а також факультету цивільної інженерії та екології. Завдяки полірованій поверхні великих плит облицювальних порід можна наочно і більш повно визначати гірські породи під час вивчення відповідних дисциплін, що зручно для викладання студентам усіх профільних спеціальностей. Доцільно використовувати облицювальні матеріали корпусів у процесі вивчення геологічних дисциплін, особливо для студентів-архітекторів, для яких слід передбачати цільові екскурсії по академії. Різноманітні гірські породи, якими облицьовані елементи інтер'єру, служать хорошим доповненням до наявних навчальних колекцій кафедри «Інженерна геологія і геотехніка».en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement. The problem of improving the learning process can be solved by increasing the educational collections of minerals and rocks that can be found every day, but for various reasons, do not pay attention to them. The best samples of various stone materials were usually used for cladding. Similarly, in the external and internal cladding of the academy buildings were used varieties of rocks that differ in strength, color, texture, structure and inclusions of minerals and are the best examples of decorative building materials. Purpose of the article. All this diverse stone decoration of the Academy can be used in the educational process, in particular, for the study of minerals and rocks within the discipline “Engineering Geology”, which is read to all students of the Faculty of Civil Engineering and Architecture, as well as the Faculty of Civil Engineering and Ecology. Conclusion. All this diverse stone decoration of the Academy is quite possible to use in the educational process, in particular, for the study of minerals and rocks in the framework of teaching the discipline “Engineering Geology”, which is read to all students of the Faculty of Civil Engineering and Architecture, as well as the Faculty of Civil Engineering and Ecology. Thanks to the polished surface of large slabs of facing rocks, it is possible to visually and more fully identify rocks while studying the relevant disciplines, which is convenient for teaching students of all specialties. It is expedient to use facing materials of buildings of educational institution in the course of studying of geological disciplines, especially for students-architects for what it is necessary to provide target excursions on buildings of academy. Various rocks, with which the interior elements are faced, serve as a good addition to the existing educational collections of the Department of Engineering Geology and Geotechnics.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectродовищеen_US
dc.subjectтекстураen_US
dc.subjectгранітen_US
dc.subjectмармурen_US
dc.subjectвапнякen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectлабрадоритen_US
dc.subjecttextureen_US
dc.subjectlabradoriteen_US
dc.subjectstructureen_US
dc.subjectlimestoneen_US
dc.subjectmarbleen_US
dc.subjectdepositen_US
dc.subjectgraniteen_US
dc.titleВикористання гірських порід для облицювання будівель ПДАБА в навчальому процесіen_US
dc.title.alternativeUsing of rocks of facing of buildings psacea in the educational processen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SIEDIN.docx2,63 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.