Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавицький, Микола Васильович-
dc.contributor.authorSavytskyi, Mykola-
dc.contributor.authorЄвсєєва, Галина Петрівна-
dc.contributor.authorYevsieieva, Halyna-
dc.contributor.authorБабенко, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorBabenko, Valentina-
dc.date.accessioned2021-07-26T06:01:10Z-
dc.date.available2021-07-26T06:01:10Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifierDOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.270421.138.761-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/238109-
dc.identifier.citationСавицький М. В. Дотримання права інтелектуальної власності у ЗВО України як важливий чинник академічної доброчесності / М. В. Савицький, Г. П. Євсєєва, В. А. Бабенко // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 2. – С. 138-147en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6928-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Інтеграція України до європейського освітнього, соціального та культурного простору сьогодні, як ніколи, залежить не тільки від модернізації вищої освіти, відкриття нових освітніх програм, запровадження інноваційних методів навчання, але й від слідування закладами вищої освіти України запровадженим передовими університетами світу принципів академічної доброчесності, які мають бути запобіжником багатьох негативних явищ та мотиваційними стимулами для прогресивного розвитку науково-освітнього середовища Української держави. Науково-освітні заклади у сучасних умовах мають зробити вагомий внесок у наукові та соціальні інновації в державі, активно сприяти її інтелектуальному, інноваційному, інвестиційному іміджу на міжнародному рівні. Держава повинна створювати максимально сприятливі умови та стимулювати науковців до наукової творчості, до розкриття власного інтелектуального потенціалу, що сприятиме більш ефективному розвитку наукової сфери – умови дотримання права інтелектуальної власності, як важливого чиннику академічної доброчесності у ЗВО України. Мета. Метою роботи є дослідження щодо дотримання принципів академічної доброчесності в освітній сфері, як фактору створення та правомірного використання об’єктів права інтелектуальної власності, формування ментальної культури інтелектуальної власності в освітньому середовищі ЗВО України. Висновки. Без знання права інтелектуальної власності, його основних законодавчих норм, неможливо повною мірою дотримуватися принципів академічної доброчесності. Тому дотримання права інтелектуальної власності в системі вищої освіти є важливим фактором підготовки фахівців, розуміння ними цінності власних досягнень та вигод, які можна отримати через інновації та використання прав на результати власної творчості, фахівців, що будуть сприяти розбудові такого суспільства, де завдяки якісному забезпеченню захисту прав ІВ буде запроваджено і культуру академічної доброчесності. Категорія академічна доброчесність має розглядатися як взаємозв’язок важливих двох складових, які доповнюють одна одну, а саме: як система правових та морально-етичних принципів й правил у здобутті вищої освіти та наданні освітніх послуг, які забезпечують високу якість отриманих навчальних та наукових результатів та як система знань з права інтелектуальної власності, що формують креативний стиль мислення у молоді, здатність творити і ефективно розв'язувати складні міждисциплінарні завдання, непорушуючи моральних та законодавчих норм інтелектуальної власності.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement. Ukraine's integration into the European educational, social and cultural space today, more than ever, depends not only on the modernization of higher education, the opening of new educational programs, the introduction of innovative teaching methods, but also on the compliance by Ukrainian higher education institutions of the principles of academic integrity, which are introduced by the leading universities of the world and should be a safeguard against many negative phenomena and motivational incentives for the progressive development of the scientific and educational environment of Ukraine. Scientific and educational institutions in modern conditions must make a significant contribution to scientific and social innovations in the country, actively promote its intellectual, innovative, investment image at the international level. The state must create the most favorable conditions and stimulate scientists to scientific creativity, to reveal their own intellectual potential, which will contribute to more effective development of the scientific sphere – the conditions of intellectual property rights as an important factor of academic integrity in Ukraine. The purpose of the article. The purpose of the study is to consider the compliance of the principles of academic integrity in the educational sphere, as a factor in the creation and lawful use of intellectual property rights, the formation of a mental culture of intellectual property in the educational environment of Ukraine. Conclusion. Without understanding of basic legal norms of intellectual property law, it is impossible to fully adhere to the principles of academic integrity. Therefore, compliance with intellectual property rights in higher education is an important factor in training professionals, their understanding of the value of their own achievements and benefits that can be obtained through innovation and the use of rights to their own work, such professionals will contribute to the development of a society, where due to high-quality protection of IP rights, a culture of academic integrity will be introduced. The category of academic integrity should be considered as the relationship of two important components that complement each other, namely: as a system of legal, moral and ethical principles and rules in higher education and educational services that ensure high quality educational and scientific results and as a system of knowledge on intellectual property law, forming a creative style of young people’s thinking, the ability to create and effectively solve complex interdisciplinary problems, without violating the moral and legal norms of intellectual property.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectЗВО Україниen_US
dc.subjectпринципи академічної доброчесностіen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectосвітні послугиen_US
dc.subjectакадемічна доброчесністьen_US
dc.subjectінтелектуальна власністьen_US
dc.subjectintellectual propertyen_US
dc.subjecthigher education institutions of Ukraineen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjecteducational servicesen_US
dc.subjectacademic integrityen_US
dc.subjectprinciples of academic integrityen_US
dc.titleДотримання права інтелектуальної власності у ЗВО України як важливий чинник академічної доброчесностіen_US
dc.title.alternativeCompliance with intellectual property rights in higher education institutions of Ukraine as an important factor of academic integrityen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SAVYTSKYI.docx76,68 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.