Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6983
Назва: Маркетингова діяльність інтернет-аптеки «Аптека 24» та шляхи її вдосконалення
Автори: Карлова, Ольга
Чимшит, Сергій Іванович (керівник)
Ключові слова: електронна комерція
еллектронні продажі
інтернет-маркетинг
канали реклами
бренд
брендинг
стратегія
оптимізація сайту
партнерська пропозиція
email-розсилка
соціальні мережі
SMM
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Карлова О. Маркетингова діяльність інтернет-аптеки «Аптека 24» та шляхи її вдосконалення : магіст. робота : 075 Маркетинг / Ольга Карлова ; керівник С. І. Чимшит. – Дніпро, 2020. – 130 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6983
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karlova.pdf
  Restricted Access
1,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.