Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/699
Назва: Mаркетингове забезпечення ефективного просування інноваційних електро – технічних розробок високотехнологічних підприємств
Інші назви: Marketing ensuring effective advance of innovative electrotechnical developments of the high-tech enterprises
Автори: Касян, Сергій Якович
Kasian, Serhii
Барсуков, А. Г.
Barsukov, A.
Ключові слова: маркетингове просування
інноваційні розробки
електротехнічна продукція
інтеграційна взаємодія
marketing advance
innovative developments
electrotechnical production
integration interaction
Дата публікації: жов-2017
Бібліографічний опис: Касян С. Я. Mаркетингове забезпечення ефективного просування інноваційних електро – технічних розробок високотехнологічних підприємств / С. Я. Касян, А. Г. Барсуков // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 178-191.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті удосконалено теоретико-методичні засади маркетингового просування інноваційних електротехнічних розробок на ринку В2В. Маркетингове просування товару є організаційно-комунікаційною активністю економічних і соціальних агентів щодо планування, прискорення та контролювання за рухом ресурсних потоків між ринковими партнерами. Інтернет має виступати інтегративним засобом донесення маркетингових звернень до цільових сегментів промислового ринку. Запропоновано послідовність ефективного просування інноваційної електротехнічної продукції на ринку В2В, що базується на інтеграційній взаємодії стейкхолдерів, інноваційній природі генерування попиту, впровадження інноваційного маркетинг-мікс 4V, концепції Value-based marketing, що дає змогу більш ефективного координування ресурсних потоків при мінімальних витратах енергії. Для маркетингового просування інноваційної електротехнічної продукції провідні високотехнологічні підприємства, як правило, обирають п’ять основних маркетингових засобів: публікація у ЗМІ, ведення сторінки у соціальній мережі Facebook та YouTube, виставкова діяльність, підтримання якісних комунікаційних взаємовідносин із замовниками, зовнішня реклама.
EN: At the article the theoretical and methodical principles of marketing advance of electrotechnical innovative developments in the B2B market have been improved. Marketing advance of goods is organizational and communicative activity of economic and social agents concerning planning, acceleration and monitoring behind the movement of resource streams between market partners. The Internet has to act as integrative means of the report of marketing appeals to industrial market target segments. The sequence of effective advance of innovative electrotechnical production in the B2B market which is based on integrative interaction of stakeholders has been proposed. Also the sequence is based on the innovative nature of generation of demand, introduction innovative marketing mix 4v, concepts of Value-based marketing. It gives the chance of more effective coordinating of resource streams at the minimum power consumptions. For marketing advance of innovative electrotechnical production the leading high-tech enterprises, as a rule, choose five fixed marketing assets: the publication in media, maintaining the page on social network Facebook and YouTube, exhibition activity, maintenance of high-quality communication relationship with customers, external advertising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/699
Інші ідентифікатори: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_19
Розташовується у зібраннях:№ 126

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kasian.pdf235,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.