Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКасян, Сергій Якович-
dc.contributor.authorKasian, Serhii-
dc.contributor.authorБарсуков, А. Г.-
dc.contributor.authorBarsukov, A.-
dc.date.accessioned2019-06-03T08:28:23Z-
dc.date.available2019-06-03T08:28:23Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_19-
dc.identifier.citationКасян С. Я. Mаркетингове забезпечення ефективного просування інноваційних електро – технічних розробок високотехнологічних підприємств / С. Я. Касян, А. Г. Барсуков // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 178-191.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/699-
dc.description.abstractUK: У статті удосконалено теоретико-методичні засади маркетингового просування інноваційних електротехнічних розробок на ринку В2В. Маркетингове просування товару є організаційно-комунікаційною активністю економічних і соціальних агентів щодо планування, прискорення та контролювання за рухом ресурсних потоків між ринковими партнерами. Інтернет має виступати інтегративним засобом донесення маркетингових звернень до цільових сегментів промислового ринку. Запропоновано послідовність ефективного просування інноваційної електротехнічної продукції на ринку В2В, що базується на інтеграційній взаємодії стейкхолдерів, інноваційній природі генерування попиту, впровадження інноваційного маркетинг-мікс 4V, концепції Value-based marketing, що дає змогу більш ефективного координування ресурсних потоків при мінімальних витратах енергії. Для маркетингового просування інноваційної електротехнічної продукції провідні високотехнологічні підприємства, як правило, обирають п’ять основних маркетингових засобів: публікація у ЗМІ, ведення сторінки у соціальній мережі Facebook та YouTube, виставкова діяльність, підтримання якісних комунікаційних взаємовідносин із замовниками, зовнішня реклама.en_US
dc.description.abstractEN: At the article the theoretical and methodical principles of marketing advance of electrotechnical innovative developments in the B2B market have been improved. Marketing advance of goods is organizational and communicative activity of economic and social agents concerning planning, acceleration and monitoring behind the movement of resource streams between market partners. The Internet has to act as integrative means of the report of marketing appeals to industrial market target segments. The sequence of effective advance of innovative electrotechnical production in the B2B market which is based on integrative interaction of stakeholders has been proposed. Also the sequence is based on the innovative nature of generation of demand, introduction innovative marketing mix 4v, concepts of Value-based marketing. It gives the chance of more effective coordinating of resource streams at the minimum power consumptions. For marketing advance of innovative electrotechnical production the leading high-tech enterprises, as a rule, choose five fixed marketing assets: the publication in media, maintaining the page on social network Facebook and YouTube, exhibition activity, maintenance of high-quality communication relationship with customers, external advertising.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингове просуванняen_US
dc.subjectінноваційні розробкиen_US
dc.subjectелектротехнічна продукціяen_US
dc.subjectінтеграційна взаємодіяen_US
dc.subjectmarketing advanceen_US
dc.subjectinnovative developmentsen_US
dc.subjectelectrotechnical productionen_US
dc.subjectintegration interactionen_US
dc.titleMаркетингове забезпечення ефективного просування інноваційних електро – технічних розробок високотехнологічних підприємствen_US
dc.title.alternativeMarketing ensuring effective advance of innovative electrotechnical developments of the high-tech enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 126

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kasian.pdf235,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.