Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвактун, Олеся Олексіївна-
dc.contributor.authorKvaktun, Olesia-
dc.contributor.authorВертелецька, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorVerteletska, Olena-
dc.contributor.authorГребенніков, Владислав Романович-
dc.contributor.authorHrebennikov, Vladyslav-
dc.date.accessioned2019-06-03T08:35:58Z-
dc.date.available2019-06-03T08:35:58Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_20-
dc.identifier.citationКвактун О. О. Особливості стратегії імпорту українських підприємств / О. О. Квактун, О. М. Вертелецька, В. Гребенніков // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 192-204.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/700-
dc.description.abstractUK: У статті наведено теоретичні аспекти стратегії імпорту для комерційного підприємства. Роз’яснено, для чого необхідна стратегія імпорту для фірм, які займаються імпортною діяльністю. Наведено класифікацію стратегій, в якій виокремлено стратегію імпорту. Виділено основні етапи вибору стратегії . Встановлено особливості стратегії імпорту. Зазначено, що підприємство повинно визначити собі певну стратегію, як конкретний довгостроковий план досягнення цілей, так як на сьогодні успішність імпортної діяльності залежить від того, як до неї підготуватися. Перед тим, як приступити до здійснення імпортної діяльності, менеджерові зовнішньоекономічної діяльності варто не тільки ознайомитися з географічним розташуванням тієї закордонної держави, з якою він планує налагодити партнерський контракт, але й скрупульозно вивчити законодавство в сфері зовнішньоторговельних відносин зарубіжної держави. Також виокремлено чинники, які впливають на обсяги імпорту підприємств. Зазначено, що для узагальненого визначення правових, економічних аспектів зовнішньоторговельної діяльності можна використовувати показник індексу економічної свободи.en_US
dc.description.abstractEN: The theoretical aspects of the import strategy for commercial enterprise are given in the article. It has been explained for what an import strategy for firms, which are engaged in import activity, is required. The classification of strategies is given, in which a strategy of import is drawn. The main stages of strategy selection are highlighted. The features of the import strategy are set. It is noted that the company must define a strategy for itself, as a concrete long-term plan for achieving goals, as today the success of import activity depends on how to prepare for it. Before entering into the import activity, the manager of foreign economic activity should not only get acquainted with the geographical location of the foreign state with which he plans to establish a partnership contract scrupulously examine the legislation in the sphere of foreign trade relations of the foreign state. The factors that influence the volume of import of enterprises are also highlighted. It is noted that for the generalized definition of legal, economic aspects of foreign trade activity, the index of economic freedom index can be used.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectімпортen_US
dc.subjectстратегія імпортуen_US
dc.subjectуправління імпортними операціямиen_US
dc.subjectчинники впливу на імпортen_US
dc.subjectетапи стратегіїen_US
dc.subjectіндекс економічної свободиen_US
dc.subjectimporten_US
dc.subjectimport strategyen_US
dc.subjectmanagement of import operationsen_US
dc.subjectfactors of influence on importen_US
dc.subjectstages of strategyen_US
dc.subjectindex of economic freedomen_US
dc.titleОсобливості стратегії імпорту українських підприємствen_US
dc.title.alternativeFeatures of the import strategy of ukrainian enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 126

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kvaktun.pdf180,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.