Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/709
Назва: Технології управління інтелектуальним капіталом міжнародних компаній
Інші назви: The management technologies of intellectual capital of the international companies
Автори: Онищенко, Володимир Пилипович
Onischenko, Vladimir
Воробей, Юлія Миколаївна
Vorobey, Julia
Ключові слова: міжнародна компанія
інтелектуальний капітал
управління інтелектуальним капіталом
людський, структурний та клієнтський капітали компанії
креативний менеджмент та крос-менеджмент
international company
intellectual capital
intellectual capital management
human
structural and client capitals of the company
creative management and crossmanagement
Дата публікації: лис-2017
Бібліографічний опис: Онищенко В. Tехнології управління інтелектуальним капіталом міжнародних компаній / В. Онищенко, Ю. Воробей // Економічний простір. - 2017. - № 127. - С. 35-47.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена теоретичним та практичним аспектам управління інтелектуальним капіталом (ІК) у міжнародних компаніях. Досліджуються особливості управління складовими ІК: людським, структурним та клієнтським (ринковим) капіталами. Визначено, що для приросту людського капіталу слід звернути особливу увагу на управління знаннями та креативністю компанії; для ефективного відтворення структурного капіталу необхідно сконцентруватися на НДДКР, патентній та ліцензійній діяльності, створенні та трансферті ноу-хау, франчайзинговою діяльністю, створенні ефективної інформаційної системи, на системі мотивації інтелектуальної праці та корпоративної культури інноваційного спрямування, на маркетингу світового ринку інтелектуальної продукції та послуг; для відтворення клієнтського капіталу необхідно запроваджувати концепцію маркетинг взаємовідносин та CRM технології. Автори вважають, що окрім інвестицій у відтворення інтелектуального капіталу, компанії, повинні звернути увагу на інноваційні стратегії його розвитку, а саме: технології intrapreneurship, та crowdsourcing, концепцію креативного менеджменту, концепцію крос-культурного когнітивного менеджменту Дж. Холдена.
EN: The article is devoted to the theoretical and practical aspects of the intellectual capital management(IC) in the international companies. The peculiarities of components of intellectual capital management are investigated: human, structural and client (market) capitals. It is defined that for the growth of human capital special attention should be paid to the management of the company's knowledge and creativity. For the effective reproduction of structural capital it is necessary to concentrate on research and development work, on patent and licensing activities, on creation and transfer of knowhow, on franchising activities, on creating an effective information system, system of intellectual labor motivation and corporate culture of innovation as marketing of the worldwide market of intellectual products and services; to reproduce client capital it is necessary to implement the concept of marketing relationships and CRM technologies. The authors believe that except investments in the reproduction of the intellectual capital, companies should pay attention to the innovative strategies for its development, namely: the technologies of intrapreneurship and crowdsourcing, the concept of creative management, the concept of cross-cultural cognitive management by Holden.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/709
Розташовується у зібраннях:№ 127

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Onischenko.pdf156,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.