Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7154
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блохін, Павло Васильович | - |
dc.contributor.author | Blokhin, Pavlo | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-15T14:25:10Z | - |
dc.date.available | 2021-09-15T14:25:10Z | - |
dc.date.issued | 2021-05 | - |
dc.identifier | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/881 | - |
dc.identifier | DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/169-7 | - |
dc.identifier.citation | Блохін П. В. Державна політика миробудівництва та її вплив на економічну безпеку держави / П. В. Блохін // Економічний простір. – 2021. – №169. – С. 40-46 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7154 | - |
dc.description.abstract | UK: У статті досліджено пріоритети державної політики миробудівництва та зміцнення економічної безпеки держа-ви. Проведено моніторинг заходів, спрямованих як на реінтеграцію тимчасово окупованих територій, так і на міні-мізацію негативного впливу ризиків і загроз воєнної та гібридної агресії на збереження траєкторії сталого цілісного соціально-економічного розвитку країни та її регіонів. Систематизовано інституційно-правове забезпечення політики реінтеграції тимчасово окупованих територій та аналітичне оцінювання офіційних трансфертів місцевих бюджетів Донецької та Луганської областей. Досліджено прийняту Державну цільову програму відновлення та розбудови миру у східних регіонах України, Стратегію деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій. Вивчено пробле-матику відновлення та інтеграції житлової інфраструктури Донецької і Луганської областей до загальнодержавної транспортно-логістичної інфраструктури. Запропоновано низку переваг та недоліків державної політики миробудів-ництва в Україні та визначено їхні наслідки для забезпечення реінтеграції окупованих територій. | en_US |
dc.description.abstract | EN: The article discusses the priorities of the state policy of peacebuilding and strengthening the economic security of the state. Monitoring of measures was carried out, aimed at reintegration of the temporarily occupied territories, minimization of the negative impact of risks and threats of military and hybrid aggression to maintain the trajectory of sustainable holistic socio-economic development of the country and its regions. Institutional and legal support of the policy of reintegration of the temporarily occupied territories was systematized and analytical evaluation of official transfers of local budgets of Donetsk and Luhansk regions. The adopted State Target Program for Restoration and Peacebuilding in the Eastern Regions of Ukraine was studied, deoccupation Strategy, and reintegration of the temporarily occupied territories. The issues of restoration and integra-tion of housing infrastructure of Donetsk and Luhansk regions into the general state transport and logistics infrastructure were studied. A number of advantages and disadvantages of the state policy of peacebuilding in Ukraine are proposed and define their consequences for ensuring the reintegration of the occupied territories. The key obstacles to peacemaking in Donetsk and Lu-hansk regions at the present stage of development have been identified: slowdown in GDP growth; small export volumes; limited external and internal investments, opacity of sources of their attraction; high levels of hidden unemployment and insufficient employment of the population, intensification of external labor migration processes, business and intellectual capital migration; presence of manifestations of corruption, raiding and insecurity of private property rights; insufficiently high level of quality of life of the population and a significant share of internally displaced persons. The priority directions of public policy in the Strat-egy and a number of guiding documents are studied, which indicate the main benchmarks. The issue of operational and tactical activities of authorities of different levels in terms of peacekeeping has been studied, strengthening the economic security of the state with tools of economic stimulation of reintegration and ensuring the socioeconomic development of conflict territories | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | державна політика | en_US |
dc.subject | національна безпека | en_US |
dc.subject | реінтеграція | en_US |
dc.subject | окуповані території | en_US |
dc.subject | економіка миробудівництва | en_US |
dc.subject | економічна безпека держави | en_US |
dc.subject | economy of peacebuilding | en_US |
dc.subject | national security | en_US |
dc.subject | occupied territories | en_US |
dc.subject | reintegration | en_US |
dc.subject | peacebuilding | en_US |
dc.subject | state economic security | en_US |
dc.title | Державна політика миробудівництва та її вплив на економічну безпеку держави | en_US |
dc.title.alternative | State policy of peacebuilding and its impact on the economic security of the state | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | № 169 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Blokhin.pdf | 382,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.