Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7206
Назва: Development of a modern concept of corporate social responsibility
Інші назви: Розробка сучасної концепції корпоративної соціальної відповідальності
Разработка современной концепции корпоративной социальной ответственности
Автори: Gorova, Kseniia
Горова, Ксенія Олександрівна
Горова, Ксения Александровна
Qiwen, Deng
Цівень, День
Цивень, День
Ключові слова: corporate social responsibility
company
sustainable development
performance
business process
корпоративна соціальна відповідальність
компанія
концепція
сталий розвиток
результативність
бізнес-процес
корпоративная социальная ответственность
компания
устойчивое развитие
результативность
бизнес-процесс
Дата публікації: лип-2021
Бібліографічний опис: Gorova Kseniia Development of a modern concept of corporate social responsibility / Kseniia Gorova, Deng Qiwen // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 31. – С. 53-57.
Короткий огляд (реферат): EN: More and more companies are turning their attention to business socialization. Literary sources were analyzed in the article and it was determined that all theoretical approaches to the formation of a corporate social responsibility strategy can be combined into the following concepts: instrumental concept, political concept, integrative concept, ethical concept. In the context of the economic crisis, it is necessary to focus on combining the instrumental approach with the integrative one. It should be achieved by introducing corporate social responsibility into the activities of enterprises in a such way as to ensure improving the image of the enterprise, which will lead to an increase in financial and other performance indicators, and the opportunity of socially significant actions, contribute to the development of society while integrating the principles of corporate social responsibility into all areas of the enterprise activity.
UK: Все більше компаній в світі звертають увагу на соціалізацію свого бізнесу. В сучасних умовах для завоювання прихильності споживачів активного маркетингу вже не достатньо. Імідж компанії залежить від того, наскільки відповідальним членом суспільства вона є, чи піклується про охорону довкілля, права людини усіх соціальних груп населення, розвиток територіальної громади, де функціонує. Споживачі прагнуть підтримувати бізнес, що активно впроваджує корпоративну соціальну відповідальність у свою діяльність. Оскільки сучасні умови господарювання відрізняються кризовими явищами в економіці та нестабільністю, у підприємств виникає питання, яким чином здійснювати заходи з корпоративної соціальної відповідальності в умовах дефіциту фінансових ресурсів та чи є вони доцільними. Постає завдання розробки теоретичної концепції корпоративної соціальної відповідальності, що відповідала б поточним умовам. В статті проведено аналіз літературних джрел та визначено, що всі теоретичні підходи до формування стратегії корпоративної соціальної відповідальної можна поєднати в такі концепції: інструментальна концепція (спрямована на досягнення економічних цілей через соціально значимі дії), політична концепція (сфокусована на відповідальності використання впливу вагомих бізнес-гравців на політичній арені), інтегративна концепція (орієнтована на сукупні соціальні потреби та їх інтеграцію в бізнес-процеси компанії), етична концепція (сфокусована на доцільних заходах для досягнення свідомого суспільства). В умовах економічної кризи необхідно зосередитися на поєднанні інструментального підходу з інтегративним, що має бути досягнуто на практиці за рахунок впровадження корпоративної соціальної відповідальності у діяльність підприємств таким чином, щоб забезпечити одночасно і покращення іміджу підприємства, що спричинить підвищення фінансових результатів його діяльності, і можливість соціально значимих дій, що сприятиме розвитку суспільства в цілому при інтеграції принципів корпоративної соціальної відповідальності в усі сфери діяльності підприємства. До того ж при формуванні політики корпоративної соціальної відповідальності необхідно прагнути не тільки до максимізації прибутку та інших фінансових індикаторів, а й до забезпечення цільового рівня показників результативності, що характеризують різні аспекти діяльності підприємства. Запропонована в статті концепція результативності вирішує ці завдання та сприятиме підвищенню конкурентоспроможності бізнесу та його сталому розвитку.
RU: Все больше компаний обращают свое внимание на социализацию бизнеса. В статье проведен анализ литературных источников и определено, что все теоретические подходы к формированию стратегии корпоративной социальной ответственной можно объединить в следующие концепции: инструментальная концепция, политическая концепция, интегративная концепция, этическая концепция. В условиях экономического кризиса необходимо сосредоточиться на сочетании инструментального подхода с интегративным, что должно быть достигнуто за счет внедрения корпоративной социальной ответственности в деятельность предприятий таким образом, чтобы обеспечить одновременно и улучшения имиджа предприятия, что приведет к повышению финансовых и других показателей результативности деятельности, и возможность социально значимых действий, способствовать развитию общества в целом при интеграции принципов корпоративной социальной ответственности во все сферы деятельности предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7206
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/31_2021/10.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.31-8
Розташовується у зібраннях:№ 4 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorova.pdf237,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.