Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДядик, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorДядик, Татьяна Васильевна-
dc.contributor.authorDiadyk, Tetyana-
dc.contributor.authorДаниленко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorДаниленко, Виктория Ивановна-
dc.contributor.authorDanylenko, Viktoria-
dc.contributor.authorДикопавленко, В. М.-
dc.contributor.authorДикопавленко, В. М.-
dc.contributor.authorDykopavlenko, Viktoria-
dc.date.accessioned2021-09-24T10:54:10Z-
dc.date.available2021-09-24T10:54:10Z-
dc.date.issued2021-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/31_2021/11.pdf-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.31-9-
dc.identifier.citationДядик Т. В. Ціни та чинники маркетингової цінової політики в агробізнесі / Т. В. Дядик, В. І. Даниленко, В. М. Дикопавленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2021. – № 31. – С. 58-64.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7244-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто динаміку цін на сільськогосподарську продукцію, чинники, що впливають на цінову політику в сучасних умовах. Ціна є найважливішим елементом господарського механізму сучасної аграрної системи, а в умовах ринкової економіки неефективне використання цінового механізму або повна відмова від регулювання цін обертається масштабними негативними наслідками у розвитку аграрного виробництва країни. Виникаючі в системі АПК цінові диспропорції між його окремими ланками викликають необхідність державного регулювання ціноутворення. Кінцевий результат ціноутворення на аграрну продукцію здебільшого залежить від багатьох неконтрольованих чинників, що впливають, хвороби тощо. Існуючий механізм ціноутворення на сільськогосподарську продукцію поки що недосконалий, і необхідна система заходів щодо поліпшення його функціонування на всіх рівнях державної і законодавчої влади. Важливе місце в аграрних перетвореннях займають питання розумного поєднання вільного ціноутворення з державним регулюванням цін.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены динамика цен на сельскохозяйственную продукцию и факторы, влияющие на ценовую политику в современных условиях. Цена является важнейшим элементом хозяйственного механизма современной аграрной системы, а в условиях рыночной экономики неэффективное использование ценового механизма или полный отказ от регулирования цен оборачивается масштабными негативными последствиями в развитии аграрного производства страны. Возникающие в системе АПК ценовые диспропорции между его отдельными звеньями вызывают необходимость государственного регулирования ценообразования. Конечный результат ценообразования на аграрную продукцию в большинстве случаев зависит от многих неконтролируемых факторов, болезней и тому подобное. Существующий механизм ценообразования на сельскохозяйственную продукцию пока несовершенен, и необходима система мероприятий по улучшению его функционирования на всех уровнях государственной и законодательной власти. Важное место в аграрных преобразованиях занимают вопросы разумного сочетания свободного ценообразования с государственным регулированием цен.-
dc.description.abstractEN: The dynamics of prices for agricultural products, the factors that affect the pricing policy in modern conditions are considered in the article. Price is the most important element of the economic mechanism of the modern agrarian system, and in a market economy inefficient use of the price mechanism or complete rejection of price regulation results in large-scale negative consequences for the development of agricultural production of the country. Price disproportions arising in the system of agro-industrial complex between its separate links cause necessity of the state regulation of pricing. Agricultural producers cannot control the production of their products to the same extent as non-agricultural firms because the total output is determined by the work of many relatively small producers operating independently, and secondly, production results depend largely on weather conditions and biological systems. The end result in most cases depends on many uncontrolled factors that affect the yield or animal productivity – weather, natural disasters. The abilities of agricultural producers to respond to changing market conditions are quite limited – it is impossible to quickly stop or change agricultural production. Conversely, processing enterprises and consumers can adapt to changes in the supply of agricultural products in a shorter time than farms to changes in factors of production. The existing pricing mechanism for agricultural products is still imperfect and a system of measures to improve its functioning at all levels of state and legislative power is needed. An important place in agrarian transformations is occupied by the issues of a reasonable combination of free pricing with state price regulation. Public policy should continue to play the role of the main regulator in agriculture on the basis of investments in science, resource and energy-saving production technologies, lending, insurance,marketing, etc. The state must compensate deviations from the market price to agricultural producers in the amounts necessary for their activities at a given level of profitability.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectіндекси цінen_US
dc.subjectмаркетингова цінова політикаen_US
dc.subjectметоди ціноутворенняen_US
dc.subjectфактори ціноутворенняen_US
dc.subjectдержавне регулювання цінen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectиндексы ценen_US
dc.subjectмаркетинговая ценовая политикаen_US
dc.subjectметоды ценообразованияen_US
dc.subjectфакторы ценообразованияen_US
dc.subjectгосударственное регулирование ценen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectprice indicesen_US
dc.subjectmarketing pricing policyen_US
dc.subjectpricing methodsen_US
dc.subjectpricing factorsen_US
dc.subjectstate price regulationen_US
dc.titleЦіни та чинники маркетингової цінової політики в агробізнесіen_US
dc.title.alternativeЦены и факторы маркетинговой ценовой политики в агробизнесеen_US
dc.title.alternativePrices and factors of marketing price policy in agrobusinessen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diadyk.pdf290,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.