Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧиркова, Юлія Леонідівна-
dc.contributor.authorChyrkova, Yuliia-
dc.contributor.authorКвасниця, В. М.-
dc.contributor.authorKvasnytsia, Vira-
dc.date.accessioned2021-10-19T09:58:43Z-
dc.date.available2021-10-19T09:58:43Z-
dc.date.issued2021-08-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/49-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/171-8-
dc.identifier.citationЧиркова Ю. Л. Цінова стратегія суб’єктів ЗЕД в Україні: особливості формування та напрями розвиткy / Ю. Л. Чиркова, В. М. Квасниця // Економічний простір. – 2021. – № 171. – С. 47-51.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7350-
dc.description.abstractUK: Цінова стратегія є однією з найбільш важливих складових частин усієї системи менеджменту підприємства, що створює вагомий вплив на ключові показники ефективності його діяльності. Цінова стратегія являє собою план формування та управління цінами задля забезпечення та підтримки конкурентної позиції на ринку для досягнення поставлених цілей та завдань. Реалізація ефективної цінової стратегії обумовлена необхідністю прийняття важливих цінових рішень у довгостроковій перспективі, що мають вплив на діяльність підприємства. Особливо визначального значення набуває цінова стратегія із зовнішньоекономічним спрямуванням. В умовах здійснення експортно-імпортних операцій підприємствам України як суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності важливо плану-вати діяльність на довгострокову перспективу для того, щоб залишатись конкурентоспроможними на іноземному ринку, а виважене ціноутворення та об’єктивна цінова стратегія як базовий інструмент планування в межах цього процесу забезпечують основу для прогресивного розвитку та підвищення ефективності підприємницької діяльності.en_US
dc.description.abstractEN: The purpose of the article is to study pricing strategies and develop measures to improve the pricing strategy of foreign economic activity on enterprises. Pricing strategy is one of the most important components of the entire enterprise management system, which can affect the main performance indicators of the enterprise. It is a plan for the formation and management of prices in order to remain competitive in the market and achieve the goals and objectives. The implementation of an effective pricing strategy is due to the need to make important pricing decisions in the long run that have an impact on the enterprise. The pricing strategy with a foreign economic orientation becomes especially decisive. In the context of export-import operations, it is important for Ukrainian enterprises, as subjects of foreign economic activity, to plan activities for the long term in order to remain competitive in the foreign market. Foreign economic activity of the enterprise creates the preconditions for its sustainable economic development through the expansion of its activities in international markets and the formation of new sources of income production resources, technologies and modern organization of production. Today in the field of pricing there are many problems that reduce both the efficiency of the economy and the effectiveness of pricing policy enterprises in particular. This necessitates a new approach to formation of the company’s pricing policy and formation of its pricing strategy. The following methods are used in the article: analysis and synthesis, generalization, coefficient and graphical method, comparison method and systematization methods. The result of the study is the formation of ways to solve existing problems in Ukrainian enterprises through introducing the price discounts accumulative system and implementing a combined strategy for the formation of export prices to increase efficiency of the enterprise foreign economic activity. The practical significance of the work lies in the developed measures to address the problems of pricing strategy, which were identified at the enterprises of Ukraine, engaged in foreign economic activity.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцінова стратегіяen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectціниen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectудосконаленняen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectpricing strategyen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectforeign economic activityen_US
dc.subjectpricesen_US
dc.subjectexportsen_US
dc.subjectimprovementsen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.titleЦінова стратегія суб’єктів ЗЕД в Україні: особливості формування та напрями розвиткуen_US
dc.title.alternativePrice strategy of FEA subjects in Ukraine: features of formation and development prospectsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 171

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chyrkova.pdf359,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.