Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7429
Назва: Стратегія виходу на зовнішній ринок вітчизняного торговельного підприємства (на прикладі «Торговий дім «Беріл»)
Автори: Синицький, Станіслав Олексійович
Орловська, Юлія Валеріївна (керівник)
Ключові слова: стратегія
зовнішній ринок
торговельне підприємство
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Синицький С. Н. Стратегія виходу на зовнішній ринок вітчизняного торговельного підприємства (на прикладі «Торговий дім «Беріл») : магіст. робота : 292 Міжнародні економічні відносини / С. Н. Синицький ; керівник Ю. Орловська. – Дніпро, 2020. – 117 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7429
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Synytskyi.docx
  Restricted Access
977,85 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.