Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7442
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lozova, Oksana | - |
dc.contributor.author | Лозова, Оксана Василівна | - |
dc.contributor.author | Kryshtal, Alina | - |
dc.contributor.author | Кришталь, Аліна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-28T06:49:09Z | - |
dc.date.available | 2021-10-28T06:49:09Z | - |
dc.date.issued | 2021-07 | - |
dc.identifier | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/899/871 | - |
dc.identifier | DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-4 | - |
dc.identifier.citation | Lozova O. Socio-demographic problems of adult education in the «silver economy» / O. Lozova, A. Kryshtal // Економічний простір. – 2021. – № 170. – С. 23-27. | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7442 | - |
dc.description.abstract | EN: In the article the authors consider the problems of aging of the population of Europe, analyze the "silver economy" in European countries and the possibility of its implementation in Ukraine. Forms and ways of formation of education of elderly people in Europe are considered. The current state and development of non-formal education of the elderly in Ukraine are studied. Problems and prospects of functioning of third age universities for the national economy of Ukraine are determined. In Ukraine, it is important to realize the potential of education of people of respectable age for the socio-economic development of the state, to preserve its human capital. To create an optimal model of educational environment for the elderly, it is important to provide conditions for maximum satisfaction of educational and communicative needs of this cohort of people, taking into account previous experience, knowledge, skills and abilities, as well as individual characteristics of the elderly. | en_US |
dc.description.abstract | UK: У статті автори розглядають проблеми старіння населення Європи, проводять аналіз «срібної економіки» у європейських країнах та можливості її реалізації в Україні. Розглянуто форми і способи формування освіти людей похилого віку в Європі. Досліджено сучасний стан та розвиток неформальної освіти людей похилого віку в України. Визначено проблеми та перспективи функціонування університетів третього віку для національної економіки України. Аналіз практики освіти людей похилого віку в Україні свідчить, що формування цієї галузі здійснюється занадто повільними темпами: не створено сучасної законодавчої бази, не використовуються можливості соціального партнерства, не усвідомлюється потенціал навчання людей цієї вікової категорії для соціально-економічного розвитку та збереження культурної самобутності країни. Тому, зважаючи на стрімкі тенденції старіння населення в Україні та їх нереалізований потенціал в суспільстві потребують розробки нових форм і методів реалізації сучасної соціальної політики щодо осіб третього віку, зокрема розробки і впровадження концепції геронтологічної політики, зокрема створення можливостей та умов для освіти старших дорослих як важливої складової їх соціального захисту та підтримки. В Україні важливо усвідомити потенціал освіти людей поважного віку для соціально-економічного розвитку держави, для збереження її людського капіталу. Одне з основних завдань суспільства – забезпечення соціальної адаптації та реадаптації людей похилого віку, збереження людського потенціалу. Для створення оптимальної моделі освітнього середовища для осіб третього віку важливо, забезпечити умови для максимального задоволення освітніх та комунікативних потреб цієї когорти людей з урахуванням попередньо набутого досвіду, знань, умінь і навичок, а також індивідуальних особливостей осіб похилого віку. Теоретичні і практичні дослідження доводять, що освіта у похилому віці – ефективний адаптаційний механізм, спосіб подальшого розвитку і самореалізації особистості. | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | non-formal education | en_US |
dc.subject | lifelong learning | en_US |
dc.subject | aging of the nation | en_US |
dc.subject | "silver economy" | en_US |
dc.subject | elderly people | en_US |
dc.subject | University of the Third Age | en_US |
dc.subject | university | en_US |
dc.subject | неформальна освіта | en_US |
dc.subject | освіта впродовж життя | en_US |
dc.subject | старіння нації | en_US |
dc.subject | «срібна економіка» | en_US |
dc.subject | люди похилого віку | en_US |
dc.subject | Університет третього віку | en_US |
dc.subject | університет | en_US |
dc.title | Socio-demographic problems of adult education in the «silver economy» | en_US |
dc.title.alternative | Соціально-демографічні проблеми навчання дорослих у «срібній економіці» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | № 170 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lozova.pdf | 310,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.