Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7465
Назва: | Маркетингове управління, аналіз цін та формування комунікаційної стратегії магазину |
Інші назви: | Marketing management, price analysis and formation of the store communication strategy |
Автори: | Пілова, Катерина Петрівна Pilova, Kateryna Касян, Сергій Якович Kasian, Serhii Куц, Вікторія Іванівна Kusc, Viktoria |
Ключові слова: | маркетингове управління комунікаційна стратегія магазин стратегічна канва галузі флористичний ринок marketing management communication strategy store industry Strategic Canvas floristic market |
Дата публікації: | лип-2021 |
Видавництво: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Бібліографічний опис: | Пілова К. П. Маркетингове управління, аналіз цін та формування комунікаційної стратегії магазину / К. П. Пілова, С. Я. Касян, В. І. Куц // Економічний простір. – 2021. – № 170. – С. 48-54. |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті розширено теоретико-методичні аспекти маркетингового управління та формування комунікаційної стратегії магазину квітів. Формування маркетингової стратегії підприємства проведено на базі визначення стратегічної канви галузі та побудови матриці McKinsey. Встановлено, що конкурентоспроможність товару в сегменті є високою. “Amadin” лідирує у напрямах лояльності до бренду, додаткових послуг та послуг доставки, а також унікальності пропозиції. Слабкими місцями є знання бренду та рекламна активність. Побудовано матрицю McKinsey.
Згідно з цією матрицею, компанія “Amadin” розташована у квадранті, де середня привабливість ринку та сильна конкурентоспроможність, що означає одне з найвигідніших становищ бізнесу. Наявні можливості для розширення
асортименту та розвитку компанії, що дає змогу виводити продукт компанії “Amadin” на більш широку аудиторію. Доцільно вибрати стратегію агресивного зростання, тобто інвестування та оптимізації бізнесу. Запропоновано маркетингову комунікаційну стратегію магазину квітів, що складається з комплексу елементів. Згідно з проведеними дослідженнями, магазин “Amadin” має достатньо високі конкурентні позиції на флористичному ринку міста Дніпра. EN: Opportunities and threats to the enterprise’s activity in the floristic market of Ukraine in the form of EFAS analysis have been evaluated. High-end flowers in the Dnipro can be found only in boutiques, to which the Amadin store also belongs. Amadin’s prices are in the range of average market prices: lower than those of large competitors and higher than those of small retailers. When the price changes by 1%, demand changes by about 1.1%. Analyzed the strengths and weaknesses of the Instagram account @amadin_dp. In order to clarify consumer benefits and form a marketing communication strategy, marketing research was carried out in the floristic market of the city of Dnipro. The target audience of the survey: online customers, visitors to the store. Using a survey of store customers, the main consumer requirements for the product are determined: freshness, variety of assortment, professional floristic services. It is determined that the Amadin store has a fairly high competitive position in the floristic market of the Dnipro city. To create a polygon of competitiveness based on the questionnaire, the following criteria were chosen for comparison: price, appearance, location, additional services, delivery, advertising activity, uniqueness of offer, brand knowledge, brand loyalty, staff quality, and assortment breadth. Amadin leads the way in brand loyalty, additional services and delivery services, as well as the offer uniqueness. Brand knowledge and promotional activity are weak points. For growth of sales it is necessary to be recognizable in the market therefore it is necessary to pay considerable attention to marketing communications for increase in recognition of a brand and awareness of buyers on it. Formation of marketing strategy of the enterprise is carried out on the basis of definition of a Canvas strategic of the industry and creation of a McKinsey matrix. It was established that the competitiveness of goods in the segment is high – 8 points from 10. The matrix McKinsey is built. According to this matrix, Amadin is located in the quadrant, where the average market attractiveness and strong competitiveness, which means one of the most profitable business positions. It is advisable to choose a strategy of aggressive growth that is investment and business optimization. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7465 |
Інші ідентифікатори: | http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/906/877 DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-9 |
Розташовується у зібраннях: | № 170 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pilova.pdf | 536,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.