Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкарга, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorSkarha, Oleksandra-
dc.date.accessioned2019-06-05T10:50:26Z-
dc.date.available2019-06-05T10:50:26Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifier.citationСкарга О. О. Напрями інтеграції України в світовий ринок туристичних послуг в умовах глобалізації / О. О. Скарга // Економічний простір. – 2018. – № 130. – С. 36-49.-
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/750-
dc.description.abstractUK: Зважаючи на активізацію процесів глобалізації, забезпечення інтеграції держави до міжнародного ринку туристичних послуг виступає одним із стратегічних завдань розвитку туристичної галузі України. Це має передбачати активізацію державної політики у сфері туризму, здійснення додаткового стимулювання підприємств галузі при дотриманні умов ринкової конкуренції. Враховуючи стратегічний курс держави на інтеграцію в євроструктуру, постає питання виявлення шляхів включення України в европейську та світову транспортно-логістичні системи. Метою роботи є аналіз розвитку міжнародного туристичного ринку, визначення напрямів інтеграції України у світовий туристичний ринок в умовах глобалізації. В статті проаналізована динаміка міжнародних туристичних потоків, визначено обсяги та структуру світового експорту туристичних послуг. Виявлено місце України на міжнародному туристичному ринку. В роботі відзначено, що в сучасних умовах розвитку міжнародного туризму суттєво підвищується роль цінового фактора. При цьому на вартість туристичного продукту, який пропонується турфірмами, впливає вартість транспортних перевезень, яка залежить від розвитку транспортної інфраструктури. Зважаючи на це, надано характеристику головних транснаціональних осей Єврологістики (ТОЄ) в контексті подальшого розширення Євросоюзу і продовження ТОЄ в сусідні країни й регіони у ХХІ ст. Визначено напрями інтеграції України в пан’європейську транспортно-логістичну систему. Результати роботи можуть використані у подальших наукових дослідженнях і практичних розробках у сфері визначення напрямів включення країн до процесів транснаціоналізації міжнародного ринку туристичних послуг в умовах глобалізаціїen_US
dc.description.abstractEN: In the framework of the intensified globalization, one of the strategic objectives of the development of the tourism industry in Ukraine is to ensure state’s integration into the international market of tourism services. This should include the public tourism policy as well as the additional incentives for enterprises of the industry under conditions of market competition. Considering the state's strategic course for integration into the European structure, there is the issue of identifying the ways of Ukraine’s inclusion in the European and global transport and logistics systems. The purpose of the work is to analyze the development of the international tourism market and determine the ways of Ukraine's integration into it in the face of globalization. The article analyzes the dynamics of international tourism flows, determines the volume and structure of world exports of tourism services as well as defines the country’s position in the international tourism market. The work also specifies that the role of price factor in modern development of international tourism is substantially increasing. In this case, the cost of tourism product, offered by travel agencies, is based on transportation costs that depend on transport infrastructure development. Therefore, it examines the major transnational transport axes in Eurologistics following the enlargement of the EU and the extension of transport axes to neighboring countries and regions in XXI century. The ways of Ukraine’s integration into the pan-European transport and logistics system are also defined. The findings can be used in further scientific research and applications in order to determine the ways of countries’ inclusion in processes of transnationalization of the international tourism market.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectглобалізаціяen_US
dc.subjectміжнародний туризмen_US
dc.subjectтранспортна інфраструктураen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectтранспортно-логістична системаen_US
dc.subjectglobalizationen_US
dc.subjectworld tourismen_US
dc.subjecttransport infrastructureen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjecttransport and logistics systemen_US
dc.titleНапрями інтеграції України в світовий ринок туристичних послуг в умовах глобалізаціїen_US
dc.title.alternativeThe ways of Ukraine’s integration into the world market of tourism services in the face of globalizationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 130

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skarha.pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.