Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorKravchenko, Tetyana-
dc.date.accessioned2019-06-06T09:21:44Z-
dc.date.available2019-06-06T09:21:44Z-
dc.date.issued2017-11-
dc.identifier.citationКравченко Т. І. Управління комерціалізацією інноваційних бізнес-ідей / Т. І. Кравченко // Економічний простір. - 2017. - № 127. - С. 138-149.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/756-
dc.description.abstractUK: У статті сфокусовано увагу на дослідженні методології комерціалізації інноваційних бізнес-ідей та створенні ефективної системи управління цим процесом. На підставі проведеного аналізу та вивчення сучасних методів комерціалізації бізнес-ідей виділено чотири етапи розробки ціннісної пропозиції: визначення сегментів адресатів; збір інформації з метою визначення потреб / бажань / страхів адресатів; визначення конкурентних переваг інноваційної продукції; формулювання ціннісної пропозиції. Визначено правила формулювання ціннісної пропозиції для різних адресатів – потенційних споживачів та інвесторів. Наведено приклад використання ціннісної пропозиції як елементу Elevator Pitch. Систематизовано підходи до розробки ефективної бізнес- моделі як одного з основних елементів стратегії управління процесом просування інноваційної продукції на ринок, узагальнено ключові елементи, що визначають її зміст. Запропоновано рекомендації для підтримання оптимального складу бізнес-моделі. Визначено особливості побудови збалансованої стартап-команди, виокремлено якості, які повинні бути притаманні повинні членам команди стартапу.en_US
dc.description.abstractEN: Main focus of the article is a Research on the methodology of commercialization of innovative business ideas and creation of a solid management system for it. Based on the analyses and research of the modern approaches for the commercialization of business ideas 4 stages of value proposition creation were identified: segmentation of the focus groups, data collection for identification of the focus groups' needs/wishes/fears, identification of the innovative product's advantages, value proposition formulation. Rules for formulation of the value proposition are identified for different focus groups – both for potential customers and investors. Usage of the value proposition as an element of Elevator Pitch was presented as an example. Effective business model is one of the key elements of the whole strategy for the process management to promote innovative product to the market. Therefore approaches of its design are structured and key components are generalized. Recommendations are proposed for the optimal business model structure. Specifics for building the balanced startup team are identified; special qualities for each team member are highlighted.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбізнес-ідеяen_US
dc.subjectінноваційна продукціяen_US
dc.subjectціннісна пропозиціяen_US
dc.subjectбізнес-модельen_US
dc.subjectкоманда стартапуen_US
dc.subjectbusiness ideaen_US
dc.subjectinnovative productsen_US
dc.subjectpromotion of innovative productsen_US
dc.subjectvalue propositionen_US
dc.subjectbusiness modelen_US
dc.subjectstartup teamen_US
dc.titleУправління комерціалізацією інноваційних бізнес-ідейen_US
dc.title.alternativeManagement of innovative business ideas commercializationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 127

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchenko.pdf376,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.