Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7730
Title: Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережі
Other Titles: Міщенко А. Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережі : магіст. робота : 075 Маркетинг / А. Міщенко ; керівник М. Прилєпова. – Дніпро, 2020. – 117 с.
Authors: Міщенко, Анастасія
Прилєпова, Марина Олександрівна (керівник)
Keywords: маркетинг
торгівельна мережа
Issue Date: 2020
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7730
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mishchenko.docx
  Restricted Access
1,04 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.