Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7730
Назва: Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережі
Інші назви: Міщенко А. Організація та шляхи удосконалення маркетингової діяльності торгівельної мережі : магіст. робота : 075 Маркетинг / А. Міщенко ; керівник М. Прилєпова. – Дніпро, 2020. – 117 с.
Автори: Міщенко, Анастасія
Прилєпова, Марина Олександрівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
торгівельна мережа
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7730
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mishchenko.docx
  Restricted Access
1,04 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.